Fl50 Kk

• WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Wat is de beste line op de turn? c/c, b/c of b/f? b/c wat ik hier doe lijkt mij eigenlijk het slechtste wat je kan doen. Ik denk zelf dat c/c op turn en river oke is?

$0.25/$0.50 Limit Holdem
      PokerStars
      10 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG tanggz ($13.60)
      UTG+1 oldbur ($12.75)
      UTG+2 jailofficer2 ($5)
      MP1 zumbao132 ($3.50)
      MP2 megaolegator ($12.75)
      MP3 Mrs McTib ($8)
      CO damn1180 ($6.25)
      BTN pinokia3 ($13.45)
      SB rom4ik51 ($21.50)
      BB druin23 ($10.05)

Pre-Flop: (1.4 SB, 10 players) megaolegator is MP2 K:spade: K:diamond:
      4 folds, megaolegator raises, 2 folds, pinokia3 3-bets, 2 folds, megaolegator 4-bets, pinokia3 calls

Flop: 8:club: 4:diamond: 4:spade: (9.4 SB, 2 players)
      megaolegator bets, pinokia3 calls

Turn: A:diamond: (5.7 BB, 2 players)
      megaolegator bets, pinokia3 raises, megaolegator calls

River: 9:club: (9.7 BB, 2 players)
      megaolegator checks, pinokia3 bets, megaolegator calls

Final Pot: 11.7 BB
      megaolegator shows
      K:spade: K:diamond:
      pinokia3 shows two pair, Aces and Fours
      A:heart: K:club:

pinokia3 wins 11.2 BB (net +5.7 BB)

megaolegator lost 5.5 BB
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Op de turn nog zeker betten, er is maar 1 manier om er achter te komen of ie een A heeft. Hij raised je hier dus zal ie ook erg vaak een A hebben als ie een beetje reasonable speler is.

Aangezien hij pre een cap callt zal hij hier vaak QQ+, AK of misschien AQs hebben. Was het een complete donk dan kun je callen nog overwegen maar anders fold ik hem erg vaak na een raise.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Mooi moment om eens de equilator te gebruiken. De 3bet range tegen een MP2 openraise is 88+, AJs+, KQs, AQo+. KQs zal hij op de flop normaal folden. AJs/AQo verschilt per speler. De meesten peelen de flop daarmee wel.

Equity Win Tie Loss Hand
      Player 1: 55.110 % 52.264 % 5.692 % 42.044 % 88+, AJs+, AQo+
      Player 2: 44.890 % 42.044 % 5.692 % 52.264 % KK

Op de turn lig je dus achter in equity.

B/c turn call river is hier geen goede lijn omdat hij veel te duur is. Als ze hier raisen hebben ze praktisch altijd de A.

De beste lijn hier hangt wel enigszins van de speelwijze van je tegenstander af, maar b/c turn is tegen de meeste spelers op dit limiet in ieder geval geen goed idee.

B/f turn, b/f river is tegen de meeste spelers op dit limiet waarschijnlijk het beste. Je vangt nog value van lagere pocket pairs, en je verliest niet onnodig veel tegen Ax. Deze lijn is het beste tegen wat passievere spelers.

C/c turn, c/c river is een goed alternatief tegen agressieve spelers, die bijvoorbeeld in staat zouden zijn om de turn met 99-QQ te kunnen raisen. Tegen maniacs neem ik deze lijn ook liever, om bluffs van hun uit te lokken.