Probleem met uitbetaling. HELP!

• Pablo2k1
      Pablo2k1
      Bronze
      Hallo,

Ik heb een probleem en hoop dat iemand kan helpen. Ik heb een bedragje opgebouwd bij BrassRail Poker. 95% daarvan is gewonnen met buy-in tourneys en cashtable play. Nu wil ik cashen, maar ze zeggen dat je per $1 17 pokerpunten moet verdienen. Volgens BRP geldt dit ook voor geld verdiend met cashtable play of tourneys met een buy-in. Dit is natuurlijk onzin. Op hun site staat dit ook niet, daar staat namelijk:

"Before you are able to cash out monies deposited by you or received by way of Inter-Account Transfer, Gift Certificate or Freeroll you must first have earned Standard 17 Player Points per $1 with such monies (excluding any bonus points awarded) greater than or equal to15% of the amount received in USD (‘Release Requirements’). Where such monies are deposited or received in a currency other than USD, the required 15% of Player Points must be calculated on the value of such monies in USD (based on the exchange rates offered by us at the point of cash out. "

Ze blijven echter volhouden dat hun policy is $1 per 17 punten. Hoe kan ik dit oplossen?

PS: die 17 punten per $1 slaat natuurlijk nergens op want je moet spelen om punten te verdienen, maar als je tijdens dat spelen weer geld wint dan moet je weer spelen voordat je het gewonnen geld op kan nemen. Bottomline, je kan dus nooit alles cashen.

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Pablo2k1
  • 2 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hoi Pabl2k1,

Welkom op het forum!

Helaas hebben wij geen ervaring met deze pokerroom. Wij werken namelijk niet met deze room samen. Ik denk dat je dit het beste even op hun site/aan hun support kan vragen.

Het klinkt echter inderdaad een beetje raar wat je post. Misschien dat je de volgende keer eens bij een partnerroom van ons kan kijken, waar je dit soort problemen niet hebt. Bijvoorbeeld op 888Poker of Poker770. Daar kun je respectievelijk $8 en $7.70 gratis krijgen om te pokeren. :)

Hoe is het trouwens met je startkapitaal afgelopen? Heb je dat nog kunnen uitbreiden?
    • Pablo2k1
      Pablo2k1
      Bronze
      Dank je. Ik heb hun support al meerdere malen om opheldering gevraagd maar ze blijven hetzelfde antwoord geven.