$6.50 Turbo SNG Stars A9o in BB: Call of fold?

• Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      NL Holdem $200(BB) Replayer Game#19452120470

SB ($3,040)
      Hero ($1,275)
      UTG ($2,885)
      CO ($4,040)
      BTN ($2,260)

Dealt to Hero A:heart: 9:club:

fold, fold, BTN raises to $2,260, fold, fold,

BTN wins $500

Stealpercentage van villain was erg hoog, maar ik vond deze hand niet goed genoeg om te callen. SnG Wizard gaf aan dat het een call was, maar afhankelijk van de range van villain was het toch close.

Wat vinden jullie?
  • 8 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Wanneer btn hier vaak steelt, lig je met A9 voor op zijn range en moet je callen. Helemaalnicks zou zeggen wanneer je voorligt callen :D
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      idd, als btn vaak steelt, is elke aas voor mij een call / push.
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      dit vind ik veel te loose.

want je ligt vaak genoeg achter met een willekeurige A. ook tegen een loose steler

mat A2 heb je bij een call maximaal een coinflip.

nou heb je hier nog 6 bb en is A9 hier zeker wel goed imo.
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
      Oorspronkelijk gepost door dopedopey
      dit vind ik veel te loose.

want je ligt vaak genoeg achter met een willekeurige A. ook tegen een loose steler

mat A2 heb je bij een call maximaal een coinflip.

nou heb je hier nog 6 bb en is A9 hier zeker wel goed imo.
      ben ik t niet mee eens. Als iemand vaak steelt en ik heb nog maar 6 BB dan is elke aas een call/push. Ik kan idd a-2 suited hebben (maar die heb ik zoiezo liever dan a-8 suited bijvoorbeeld, heb ik nl behalve top pair, FD ook nog eens een SD), maar villain hoeft maar een relatief klein deel van zn stack af te staan mocht hij verliezen en krijgt wel de kans om er iemand uit te wippen en dus zeker meer te verdienen.

Zeer veel speler zullen elk plaatje met welke andere kaart dan ook al callen. Met mn aas heb ik dus 9 vd 10x MINIMAAL een coinflip, als ik al niet ver voorlig.
    • zazizo
      zazizo
      Bronze
      bij een preflop all in kies ik toch voor A8 ipv A2, die enkele keer dat je een straat hit met A2 schiet niet echt op voor je winstkansen...
    • viewer88
      viewer88
      Bronze
      tegen loose stelende BB is elke A5+ een push voor mij :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Ik call hier altijd. 6 bb's en A9, tegen een button push, terwijl BU hier behoorlijk loose kan pushen, en ook nog een ook ATS heeft. Ez call voor mij.

bij een preflop all in kies ik toch voor A8 ipv A2, die enkele keer dat je een straat hit met A2 schiet niet echt op voor je winstkansen...

Bij welke site speel jij dat je mag kiezen welke hand je krijgt? Wil ik ook! :D

quote: Oorspronkelijk gepost door dopedopey idd, als btn vaak steelt, is elke aas voor mij een call / push. dit vind ik veel te loose. want je ligt vaak genoeg achter met een willekeurige A. ook tegen een loose steler mat A2 heb je bij een call maximaal een coinflip. nou heb je hier nog 6 bb en is A9 hier zeker wel goed imo.

Jullie hebben het nergens over volgens mij hoor ;) . Of je al dan niet met elke aas wil pushen hier, hangt helemaal van een exacte range af. Tegen top 50 kun je makkelijk elke aas pushen, tegen top 25 kun je alleen met a7s+ a9o+ of iets dergelijks pushen. A2-A7 is een ontzettend marginaal stukje, en lastig inschatten of je correct called of niet.

A2o = K9s. Als je met K9s bereid bent te callen, dan is meestal A2o ook goed genoeg. Ben je niet bereid K9s te callen, maar wel A2o, werk dan aan deze leak ;) .
    • Sharp80
      Sharp80
      Bronze
      A2o = K9s. Als je met K9s bereid bent te callen, dan is meestal A2o ook goed genoeg. Ben je niet bereid K9s te callen, maar wel A2o, werk dan aan deze leak

Thanks, is idd nuttige info.