Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Olram6 - Ken uw vijand en u zult niet verslagen worden - NL20/NL10 FR

• olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
      Door de spelersnamen van villians te gebruiken loop je wel vroeg of laat het risico iemand van de community te analyseren. Als je dan spreekt over lijstje met vissen zou dat wel eens in het verkeerde keelgat kunnen schieten imo. Is het niet beter die player names achterwege te laten?

De analyses op zich vind ik héél nauwkeurig en echt top initiatief. We leggen soms veel te veel de nadruk op ons eigen spel en de starthanden, -ranges die we spelen... Terwijl het spel van onze tegenstander vaak minder aan bod komt. Ik ga je blog volgen.
      Ja daar heb je gelijk in. Ik heb daar ook al over nagedacht, om de namen dan gewoon wegtelaten. Maar ik zorg ervoor dat het voornamelijk spelers zijn uit het verre buitenland, denk maar aan Rusland, Canada enz. En het is voor ons (Select groepje nederlanders die op 888 poker spelen) handig om deze analyses uittewisselen. Maar het hoofddoel is natuurlijk de tegenstander te analyseren en daarop je tactiek tegenover hem af te stemmen. Zodat het later makkelijker wordt om je aan te passen aan verschillende speelstijlen.

Bedankt voor je complimenten. Je hebt helemaal gelijk!
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door olram6
      Door de spelersnamen van villians te gebruiken loop je wel vroeg of laat het risico iemand van de community te analyseren. Als je dan spreekt over lijstje met vissen zou dat wel eens in het verkeerde keelgat kunnen schieten imo. Is het niet beter die player names achterwege te laten?

De analyses op zich vind ik héél nauwkeurig en echt top initiatief. We leggen soms veel te veel de nadruk op ons eigen spel en de starthanden, -ranges die we spelen... Terwijl het spel van onze tegenstander vaak minder aan bod komt. Ik ga je blog volgen.
      Ja daar heb je gelijk in. Ik heb daar ook al over nagedacht, om de namen dan gewoon wegtelaten. Maar ik zorg ervoor dat het voornamelijk spelers zijn uit het verre buitenland, denk maar aan Rusland, Canada enz. En het is voor ons (Select groepje nederlanders die op 888 poker spelen) handig om deze analyses uittewisselen. Maar het hoofddoel is natuurlijk de tegenstander te analyseren en daarop je tactiek tegenover hem af te stemmen. Zodat het later makkelijker wordt om je aan te passen aan verschillende speelstijlen.

Bedankt voor je complimenten. Je hebt helemaal gelijk!
      Nederlansde spelers moeten blij zijn als we hun leaks en image tonen, dan kunnen ze er wat van leren ;) Ik vind mezelf ook nog een vis in bepaalde zaken afstacken met TPTK tegen regs bijvoorbeeld..

Ik heb hoedinie ook effe de link van je blog doorgezet.
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Als OP mij een keer analyseert vind ik dat prima. Ik ben hier om te leren. Hmm, misschien moet ik wat vaker bij hem aan tafel zitten :)

Tijd voor wat sweatsessies of zo?
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Middagsessie

Ging niet vloeiend, maakte een grote fout door een fish aftebalen met 88, dacht dat ik een blufcatcher had en hem eindelijk beet had. Maar hij hitte toch! Jammer! Nu uurtje pauze en dan de laatste sessie van vandaag!

Tot nu toe vandaag gespeeld :

905 handen en $9.23 up !
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      Als OP mij een keer analyseert vind ik dat prima. Ik ben hier om te leren. Hmm, misschien moet ik wat vaker bij hem aan tafel zitten :)

Tijd voor wat sweatsessies of zo?
      Ja inderdaad, sweatsessies zijn zeker niet verkeerd!
    • KKoen3
      KKoen3
      Bronze
      Hey vet blog man, ik dacht alleen dat HUD verboden was op 888? blijkbaar niet dus? Keep up the good work anyway!
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KKoen3
      Hey vet blog man, ik dacht alleen dat HUD verboden was op 888? blijkbaar niet dus? Keep up the good work anyway!
      Nee is zeker niet verboden hoor ! :) Je kan zelf in Holdem Manager Pacific Poker (wat voorheen 888 poker was) aanklikken. Dankje!
    • KKoen3
      KKoen3
      Bronze
      Ok lekkere vis ben ik dan, speel zelf ook veel op 888.... had dus veel hogere winrate kunnen hebben prolly :pokerface:
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Ok lekkere vis ben ik dan, speel zelf ook veel op 888.... had dus veel hogere winrate kunnen hebben prolly :pokerface:
      Best veel PS'ers die daar 20Nl spelen, welk limiet speel jij?
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door martijnde666
      Dat is nou precies de reden waarom ik zo'n hekel heb aan NL20 op 888: alleen maar regs die rake verbranden.
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Ik ben geen reg hoor :f_cry:
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      Dat is nou precies de reden waarom ik zo'n hekel heb aan NL20 op 888: alleen maar regs die rake verbranden.
      Watdan? Er zijn genoeg regs die heel echt slecht spelen, en waar genoeg leaks zijn te vinden!
    • KKoen3
      KKoen3
      Bronze
      30NL... af en toe een reg maar meeste regs zijn alsnog redelijk soft :coolface: van die bulgaren die eerst de slots proberen en dan nog ff 30NL ernaast spelen.
    • kozzmic
      kozzmic
      Gold
      Is er veel verschil tussen 10 en 20 NL op 888? En zitten daar ook wat vissen? Vind dat er best al veel regs zitten op NL10. Zitten er zo'n 6 aan dezelfde tafels met nog 3 andere shorty's en soms een vis. Je moet wel heel goed aan tafelselectie doen.

Niet dat die regs goed zijn, maar meestal verdien je er weinig op.

Gezien er veel PS op 888 zitten kan het wel een bron van infomatie worden om tegen villans te gebruiken, als iedereen alles deelt en te exploiten. De vraag is of het "fair" is. Nuja, ik heb er zelf weinig problemen mee.
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door kozzmic
      Is er veel verschil tussen 10 en 20 NL op 888? En zitten daar ook wat vissen? Vind dat er best al veel regs zitten op NL10. Zitten er zo'n 6 aan dezelfde tafels met nog 3 andere shorty's en soms een vis. Je moet wel heel goed aan tafelselectie doen.

Niet dat die regs goed zijn, maar meestal verdien je er weinig op.

Gezien er veel PS op 888 zitten kan het wel een bron van infomatie worden om tegen villans te gebruiken, als iedereen alles deelt en te exploiten. De vraag is of het "fair" is. Nuja, ik heb er zelf weinig problemen mee.
      Uhm, nee eigenlijk niet zoveel. Vaak spelen sommige regs op de NL20 en NL10 tafels. Ja er zit genoeg fish echt waar. Ik blijf me echt telkens verbazen hoeveel nieuwe fish er weer is. Je moet het je voorstellen als een oceaan waar nog weinig overbevissing heeft plaats gevonden :) .

Ja dat is de vraag of het 'fair' is. Ik zie het doel niet om de villains te exploiten, maar om te leren hoe je tegen bepaalde tegenstanders speelt, neem de loose-passive of de tag-fish bijv.
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Woensdag 5 Oktober

1439 handen gespeeld en $74.08 up!

Ging voornamelijk goed in de 2de middagsessie! Ben er aardig content mee. Vanavond laat zou ik een nieuwe player analyseren en het word BlufJedi :) Hij speelt tight-agressive en we gaan proberen te kijken of er leaks te vinden zijn. Goodday all!
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Heb wrs wat meer sample op blufjedi:

Hands: 4341
      win/loss van hem op die handen: -$48.44

VPIP: 11.9
      PFR: 8.3
      3bet: 2.1
      postflop agg: 29.0
      WTSD: 28.5
      flopcbet: 73.9
      turncbet: 57.1
      rivercbet: 70
      foldtoflopcbet: 44.4
      foldtoturncbet: 42.9
      foldtorivercbet: 33.3

Wss ook wel eens interssant om te zien of er veel verandering tussen de stats zit die wij beiden op hem hebben. Wss heb je 1k minder handen ofzo en dan ben ik wel eens beniewd of de stats nog veel verschillen.

Misschien kan je als 3e speler ene 'Farmarchist' bespreken?
      Zou ik echt kutnice, interessant vinden haha :D
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Olram6,

Ik begon deze 'post' te lezen en ik dacht spontaan aan je blog. Misschien kan je deze speler helpen door zijn stats eens te anayseren.

Greetz
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Olram6,

Ik begon deze 'post' te lezen en ik dacht spontaan aan je blog. Misschien kan je deze speler helpen door zijn stats eens te anayseren.

Greetz
      Ik heb even vluchtig gekeken en zie dat hij MSS speelt en dus een hele andere strategie dan ik speel (BSS). Ik denk dat je met MSS ook andere waardes krijgt omdat je tighter speelt maar wel meer 3-bet enz. Dus denk niet dat ik hem kan helpen. Moet dan eerst de MSS strategie gaan lezen. Denk wel dat ik hem informatie kan verschaffen wat de getalletjes precies betekenen, wat hij dus daadwerkelijk opent enz! Naja, zal straks het eventjes beter gaan lezen ! Bedankt voor de attentie!
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Heb wrs wat meer sample op blufjedi:

Hands: 4341
      win/loss van hem op die handen: -$48.44

VPIP: 11.9
      PFR: 8.3
      3bet: 2.1
      postflop agg: 29.0
      WTSD: 28.5
      flopcbet: 73.9
      turncbet: 57.1
      rivercbet: 70
      foldtoflopcbet: 44.4
      foldtoturncbet: 42.9
      foldtorivercbet: 33.3

Wss ook wel eens interssant om te zien of er veel verandering tussen de stats zit die wij beiden op hem hebben. Wss heb je 1k minder handen ofzo en dan ben ik wel eens beniewd of de stats nog veel verschillen.

Misschien kan je als 3e speler ene 'Farmarchist' bespreken?
      Zou ik echt kutnice, interessant vinden haha :D
      Ja dat is inderdaad interessant, zal straks beginnen hem te analyseren, eerst even wat drinken!