TPGK HU tegen potbets

• oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      2de hand aan die tafel, terwijl ik wachtte op de bb was er iemand gebust en iemand vertrokken waardoor we HU kwamen op het moment ik in het spel kwam. Ik had dus nog geen info over villain geraak ik hier van weg?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.50(BB) Replayer
      ($57.97)
      Hero ($50)

Dealt to Hero Q:heart: K:club:

Hero raises to $1.50, raises to $4.50, Hero calls $3

FLOP ($9) Q:club: 3:club: 7:heart:

bets $9, Hero calls $9

TURN ($27) Q:club: 3:club: 7:heart: 2:club:

bets $27, Hero raises to $36.50 (AI), calls $9.50

RIVER ($100) Q:club: 3:club: 7:heart: 2:club: 9:diamond:

shows K:diamond: K:heart:
      (Pre 92%, Flop 86.9%, Turn 75.0%)

Hero shows Q:heart: K:club:
      (Pre 8%, Flop 13.1%, Turn 25.0%)

wins $99
  • 2 antwoorden
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Als je tegen een unknown speelt kan je er imo beter vanuit gaan dat het een tight, abc-speler is. Indien niet zal je die read wel snel verkrijgen en kan je er ook snel gebruik van maken. De flop kan je nog peelen maar het wordt een twijfelgeval omdat ie potbet, een 2/3 a 3/4 potbet zou ik zeker nog callen maar een potbet toont toch enige sterkte in een 3betpot, daarom kan een fold zeker wel.

Fold zeker de turn want hij gaat niet 2x potbetten met minder.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rvvrecke
      Als je tegen een unknown speelt kan je er imo beter vanuit gaan dat het een tight, abc-speler is. Indien niet zal je die read wel snel verkrijgen en kan je er ook snel gebruik van maken. De flop kan je nog peelen maar het wordt een twijfelgeval omdat ie potbet, een 2/3 a 3/4 potbet zou ik zeker nog callen maar een potbet toont toch enige sterkte in een 3betpot, daarom kan een fold zeker wel.

Fold zeker de turn want hij gaat niet 2x potbetten met minder.
      Hmm ik denk dat dit borderline is ja. ik denk idd dat ie niets slechters bet op de Turn namelijk . Aan de andere kant heb je TPGK en als ie AQ al niet 3bet preflop dan block je KK met 50% en ik weet niet hoe AA van zijn kant speel

Dus ik denk dat je hier beide kanten opkan, je kan Turn folden of het erin gooien

Mvg,
      Gerv