66 OpenRaise UTG+2, lastige flop

• heijnster
      heijnster
      Bronze
      Hoihoi, ik ben van plan om poker nu echt naar een serieus level te gaan brengen. Zelfs ben ik altijd te lui geweest op mijn spel te analyseren / te laten analyseren. Daarom hierbij een hand!

UTG+2 open ik met 66. 1 call van MP1,

Flop brengt 9 hoog met 3 klavers.
      Ik vind dit soort spots echt enorm lastig om te spelen, zeker tegen unknowns.

PS: De reden dat ik niet fullstacked aan tafel zit is omdat ik laatst $600 van Stars had afgehaald en er nog zo'n $150 op had staan, speelde 6 tafels NL25. Niet handig, weet ik. :)

Poker Stars $25.00 No Limit Hold'em - 9 players - View hand 1469761
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

BB: $27.26
      UTG: $21.10
      UTG+1: $16.34
      Hero (UTG+2): $21.77
      MP1: $25.32
      MP2: $16.59
      CO: $27.06
      BTN: $54.70
      SB: $25.00

Pre Flop: ($0.35) Hero is UTG+2 with 6 :diamond: 6 :club:
      2 folds, Hero raises to $1, MP1 calls $1, 5 folds

Flop: ($2.35) 7 :club: 9 :club: 3 :club: (2 players)
      Hero bets $1.50, MP1 calls $1.50

Turn: ($5.35) 3 :heart: (2 players)
      Hero bets $3.75, MP1 folds

Opmerkingen?
  • 3 antwoorden
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Hey heijnster, goed dat je poker serieus neemt en aan je spel wil werken, het posten van handen is daar een belangrijk onderdeel van.

Over de hand:
      Ik cbet deze boards niet met deze hand, zeker niet OOP. Ik cbet alleen met madehands die ik voor value kan betten of met A of K van :club: op dit board. In het vervolg zou ik dus gewoon check/folden op de flop.

Als je maar $150 heb kun je volgens een goed BRM geen NL25 spelen. Als je poker serieus wil nemen is een goed BRM een must. Het is ook niet slim om niet fullstacked aan tafel te zitten omdat de bigstack strategie gebaseerd is op het spelen met een stack van 100bb.
    • heijnster
      heijnster
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door sjengfred
      Hey heijnster, goed dat je poker serieus neemt en aan je spel wil werken, het posten van handen is daar een belangrijk onderdeel van.

Over de hand:
      Ik cbet deze boards niet met deze hand, zeker niet OOP. Ik cbet alleen met madehands die ik voor value kan betten of met A of K van :club: op dit board. In het vervolg zou ik dus gewoon check/folden op de flop.
      Hmm, dus ik moet gelijk mn hand opgeven op zo'n flop, ook al ben ik de pre-flop aggressor? Er zullen 9/10x toch wel overcards komen met een hand als 66, dus dan zou ik hem net zo goed niet kunnen openen?

Oorspronkelijk gepost door sjengfred
      Als je maar $150 heb kun je volgens een goed BRM geen NL25 spelen. Als je poker serieus wil nemen is een goed BRM een must. Het is ook niet slim om niet fullstacked aan tafel te zitten omdat de bigstack strategie gebaseerd is op het spelen met een stack van 100bb.
      Nee, ik heb dus laatst $600 uitgecashed naar Moneybookers. Ik ben wel rolled voor NL25, alleen staat niet mijn hele roll op Stars :P
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      Als de flop 973r (rainbow, dus elke kaart een andere kleur) was geweest had ik wel gecbet. De flop is dan een stuk droger en er zullen dus minder handen zijn waar villian mee verder zou kunnen spelen of een move mee zal maken.

Er zijn verschillende artikelen over het spel op de flop, die hier te vinden zijn: Strategie: No-Limit bigstackstrategie
      Ook is er een artikel over de contination bet: Soorten bets - De continuationbet

Als je de BR voor NL25 hebt is het natuurlijk goed dat je deze limiet speelt, ik zou er wel voor zorgen dat je altijd fullstacked aan tafel kunt zitten.