Bankrollmanagement melding

• ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      Hoi allemaal. Heb mijn 50dollar gekregen op William Hill en als ik 10nl wil spelen krijg ik een melding dat dat niet goed is voor mijn bankroll.

Maar ik kan me niet zo goed motiveren voor 1cent 2cent blinds. Wat te doen?
  • 16 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Storten? :D
    • Samwise90
      Samwise90
      Bronze
      Lotto winnen en NL10k spelen
    • Cognitief
      Cognitief
      Bronze
      Je luckbox aanzetten en alles shoven op de 2cent?
    • sjengfred
      sjengfred
      Bronze
      studeren
      crushen
      upmoven
      studeren
      profit
    • Sscavenger
      Sscavenger
      Bronze
      Dat zal hoogst waarschijnlijk je bankroll protector zijn.
      Na een aantal behaalde punten zal deze verdwijnen.
      Ik raak je aan toch ( hoe vervelend het soms kan zijn ) low limit te spelen zoals cash game's of don's.
      Echter de bankroll protector is er niet voor niks ... neem die tijd om de site en de spelers te leren kennen voor je op 10nl gaat spelen.
      Succes verder met al je handen, en mocht je vragen hebben wees altijd vrij om ze hier op het forum te stellen.
    • Revenem
      Revenem
      Bronze
      Het is vooral een kwestie van je mindset die je moet bijstellen.

Met je huidige mindset kijk je meer naar het geld dan de natuurlijke cyclus die sjengfred aangeeft.

Je denkt misschien dat het maar een hoop zever is en 1 en 2 cent gewoon saai is maar je kan de redenatie van die mindset ook doortrekken, op welk moment ze tegen je zal keren.

Stel dat je veel beter wordt en je op een bepaald moment volgens bankroll management met 2 dollar en 4 dollar blinds mag spelen. Met je huidige mindset zal dat nooit kunnen, want je zal al snel aan zaken zoals "als ik hier all-in moet callen dan zet ik een maand huur op het spel" denken. Hierdoor zal je met zogenaamd 'scared money' spelen, zal je gemakkelijk geblufft worden en zullen je tegenstanders je pluimen.

Met andere woorden, als je op een dag voor serieuzer geld dan enkele tientjes wil kunnen spelen doe dan nu iets aan je mindset, zie de verschillende levels als de levels die ze zijn en niet in geldwaarde en ga volgens BRM op de natuurlijke manier door de limieten ;)
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      2 normale reacties....

Het gaat niet omhet geld maar om het feit dat ze op de 2NL maar wat doen en ik daar geen grip op lijk te krijgen. Voor mij speelt 10 tm 50NL veel makkelijker.
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Geloof mij maar, nl2 is echt wel makkelijker dan nl10-50, je moet alleen je game aanpassen, maar er is echt een ziekelijk veel hogere winrate op te halen.
    • Revenem
      Revenem
      Bronze
      Inderdaad, sommige tegenstanders op de micros zijn erg frustrerend en het is enrom moeilijk om uit hun acties een range af te leiden.

Maar je aan je tegenstanders kunnen aanpassen is ook een eigenschap van een goede pokerspeler. Zoals Bart zegt is het spelen tegen wie niet weet waarmee hij bezig is een stuk winstgevender dan tegen meer ervaren spelers, als je je spel hierop aanpast.

Die aanpassingen zullen vooral bestaan uit het niet bluffen zonder reads te hebben dat je tegenstander weet wat hij doet (ook al is het een goede bluffspot) en keihard valuebetten.
    • CastAside
      CastAside
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BadassBart
      Geloof mij maar, nl2 is echt wel makkelijker dan nl10-50, je moet alleen je game aanpassen, maar er is echt een ziekelijk veel hogere winrate op te halen.
      En daar komt bij dat je heel veel leert op lagere limieten hoe het vooral niet moet je kunt je spel verbeteren door te zien wat anderen fout doen je spel daar op aanpassen en beter worden.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Als je denkt dat je moet upmoven omdat je een stake niet beat dan moet je al helemaal zeker niet upmoven :)
      Neem het aan van mensen die het kunnen weten , later geef je ons gelijk ;)
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      Als je denkt dat je moet upmoven omdat je een stake niet beat dan moet je al helemaal zeker niet upmoven :)
      Neem het aan van mensen die het kunnen weten , later geef je ons gelijk ;)
      Welk gelijk.

Ik heb zelf nog 20eu op WH gestort en ik hoop via de TaF nog 50 dollar te verdienen. Ik heb aan 10 buy-ins genoeg om niet te busten op de 10nl.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Succes! :s_cool:
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
      Welk gelijk.

Ik heb zelf nog 20eu op WH gestort en ik hoop via de TaF nog 50 dollar te verdienen. Ik heb aan 10 buy-ins genoeg om niet te busten op de 10nl.
      Ja, je zal het ook echt wel beter weten dan iemand die al ruim 2 jaar NL50 crushed.

Countdown to busto.
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      Heeft niet met beter weten te maken. Maar voor iemand die op andere sites ruim wint op de 25nl en 50nl is 10 buyins op 10nl echt wel voldoende.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
      Heeft niet met beter weten te maken. Maar voor iemand die op andere sites ruim wint op de 25nl en 50nl is 10 buyins op 10nl echt wel voldoende.
      Dan is je BRM sowieso groter , ik heb ook niet 100 BI staan op 1 site hoor :)
      En als je het echt hard beat dan kan je shotten met 10 bi , als je echt goed kan downmoven als je bv 2 bi dropt , maar zou het niet aanraden.
      En als je echt die limieten beat dan moet je imo echt inzien dat het nergens op slaat te zeggen dat je wil upmoven omdat je een bepaalde limiet niet beat.
      Op nl 2 ram je gewoon keihard valuepoker , openen met de SHC , 0% van de keren bluf je , en je maakt winst , punt :)
      Verder , succes:)