Hallo allemaal,

Zoals de meesten van jullie weten ben ik nu zon 3/4 jaar bezig met mijn poker''pro'' carriere.
Dit wil zeggen dat ik dus zon 40 uur per week met poker bezig wil zijn. Je snapt natuurlijk wel
dat ik niet 40 uur zelf kan spelen want dan heb ik zo een burn out te pakken denk ik ;) .

Maar een aantal vrije uren in de week wil ik gaan gebruiken om mensen te gaan coachen zodat
ze sneller door de limieten heen kunnen klimmen en zodat hun spel optimaal zal worden. Hiervoor staat
natuurlijk wel een vergoeding wat per limiet zal verschillen.

Deze coaching zal alleen plaats vinden op de cashgame fr tafels. De limieten waarop ik actief coach zijn nl50fr+. Als je lager speelt kost het $50 (waarin ik je leaks plug doormiddel van een video die je over je eigen spel hebt opgenomen).

Er valt altijd te praten over de manier van coaching en over een pakket aanbieding.

De manieren waarop ik meestal coach:

- live meekijken / praten (nadeel is kans op minder leerzame spots, voordeel is dat we meteen alle spots aanpakken.
- jij markeert handen in database en die kijken we samen door (nadeel kan saai worden als het te lang duurd, voordeel is dat je zelf de spots kiest waar je problemen mee hebt.
- leaks pluggen doormiddel van video, nadeel moeilijk voor mij om jou gedachtegang te volge, voordeel is dat je zo erachter komt wat er beter kan ik je spel zodat je er zelf aan kan werken.

kosten per uur staan in mijn signature ;)

Als je interesse hebt dan kunnen jullie hier een bericht achterlaten met daarin je skype zodat ik je toe kan voegen.

Als je andere vragen hebt stel ze gerust:)

Groetjes gamblewhitme