TT 3bet vs fish overpair ch/r

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      CO:
      $74.29
      BU:
      $18.42
      SB:
      $8.85
      BB (Hero):
      $25.00
      MP2:
      $10.22
      MP3:
      $30.81

Preflop: Hero is BB with T, T.
      MP2 folds, MP3 calls $0.25, CO folds, BU raises to $1.00, SB folds, Hero raises to $3.00, MP3 folds, BU calls $2.00.

Flop: ($6.35) 7, 2, 8 (2 players)
      Hero checks, BU bets $3.02, Hero raises to $22.00, BU calls $12.40.

Turn: ($43.77) Q (2 players)

River: ($43.77) 7 (2 players)

Final Pot: $43.77.

46/44 fold 17% (6) vs 3bets 58 hands

Hey,

Flatten leek me preflop geen optie omdat het moeilijk spelen is OOP en ik niet zoveel equity heb tegen broadways als de andere vis ook callt. Elke J+ maakt het moeilijk spelen.

Daarom besloot ik maar de 3betten voor value. Op de flop heb ik een kwetsbaar overpair. Daarom besluit ik het er zo snel mogelijk in te krijgen omdat ik op de turn zoals gezegd geen hogere kaart wil zien.

Daarom besluit ik te checkraisen. Indien ie bet met air en ie fold haal ik nog max value uit z'n air en ben ik blij om de pot op te pikken ter protectie tegen z'n equity. Als ie callt heeft ie mss nog 99 A8 A7 K8s oid. Natuurlijk kan ik me ook isoleren tegen sterkere hands maar ik denk dat er nog genoeg in z'n range zit dat ik dan beat..
  • 4 antwoorden
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Ik flat pre zodat de fish mp3 ook mee kan :)

as played, tsja c/r of b/c is beide fine denk ik!
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Maar dan ben je toch enkel blij als je een set of overpair hit? Tegen elke overcard vind ik het enorm lastig om te spelen OOP tegen fish.
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Tsja, ik ben nu eigenlijk ook niet happy om te 3betten/ai te gaan met TT als overpair.. Kijk liever multiway een flop met 2 vissen!
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jayrikh
      Tsja, ik ben nu eigenlijk ook niet happy om te 3betten/ai te gaan met TT als overpair.. Kijk liever multiway een flop met 2 vissen!
      waar je hoopt op welke flop precies? zovaak flop je geen set, en imo als je hier callt tegen zon extreem loose figuur moet je elk overpair als de nuts zien.

I dont mind a 3bet at all (would do it too), maar zou wss wel de flop bet/callen. denk dat checkraise ook wel kan als ie echt supervaak stabt overigens :)