Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

3B blufpot how to play

• Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      MP2:
      $8.75
      MP3:
      $25.00
      CO:
      $47.91
      BU (Hero):
      $29.44
      SB:
      $14.24
      BB:
      $17.80

Preflop: Hero is BU with 5, T.
      MP2 folds, MP3 raises to $0.75, CO folds, Hero raises to $2.25, 2 folds, MP3 calls $1.50.

Flop: ($4.85) 9, 7, 4 (2 players)
      MP3 checks, Hero bets $2.75, MP3 calls $2.75.

Turn: ($10.35) 4 (2 players)
      MP3 checks, Hero checks.

River: ($10.35) 9 (2 players)
      MP3 bets $5.00, Hero folds, MP3 gets uncalled bet back.

Final Pot: $10.35.

Villain 19/18 spelers of 132 hands. Fold 33% vs 3bets maar over slechts 3x

Deze hand is te slecht om te callen vs z'n range dus ik bluf3bet.

Als ie callt heeft ie veel broadways en 77-JJ oid in z'n range.

Cbetten jullie dit board in een 3bet pot om z'n broadways eruit te folden?

Cbetten jullie door op A/K/Q turn of zelfs op blank turn om middle pockets eraf te krijgen?

Thanks.
  • 6 antwoorden
    • Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Aangezien hij zo weinig fold tegen 3bets fold ik lekker preflop en as played zou ik het precies hetzelfde spelen en me achteraf een idioot voelen :P
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Idd :D Maar goed ik dacht ik zit op de BU, als ie niet fold zal ie vaak nog op cbet folden en tsja de sample is niet al te groot.
    • Varune
      Varune
      Bronze
      tja wat Jayrikh al zegt :D tevens is T5s nou niet bepaald een hand waarmee je postflop wilt komen ;)

Je zou de turn nog kunnen betten om hem van lage pocket af te krijgen oid. Maar dan moet je wel weten hoe licht hij naar showdown gaat.
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Vind het zo'n mooie hand, om elke straight te maken heb je altijd een 5 of een T nodig :D

Nee maar ik denk idd dat ik nog turn kan doorbetten op A/K elke :spade: en elke kaart die me GS geeft eventueel 3/6/8/J maar ik weet niet of dit al te spewy is. Die 4 leek me echt wel een fold aangezien ie met elke hand waarmee hij flop callde ook turn zal callen.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Gewoon folden pre-flop. Als villain nou een 100% fold to 3-bet had over een sample van 3 handen, dan had 't nog wel gekund. Dit is spew.

As played c-bet ik de flop wel om villain handen overcards/lage pockets te laten folden en omdat je best veel backdoors hebt (elke , 6, 8) waardoor je veel turns met equity nog behind kan checken/barrelen afhankelijk van de situatie. Nadat villain de flop called en de turn blankt kan je niet anders dan behind-checken om op te geven.
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      ik denk niet eens dat ik turned gutshots barrel, wel Q/K/A omdat dat tgene is wat je represent eigenlijk (en kan representen)