Hoe zit het met 100% bonussen?

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Aangezien ik nu wel goed ga op NL2 met partypoker, met het startkapitaal, wil ik wat extra geld investeren in mijn poker carriere, heb namelijk in het echte leven een leuk bedragje gehad zomaar uit het niets zeg maar. :D Het komt er dan eigenlijk op neer dat ik op NL5 of NL10 ga spelen.

Maar nu dacht ik, als ik zo'n bedrag stort wil ik er natuurlijk wel een bonus boven op nu ik regelmatig speel en dus wel die bonus kan clearen. Bij partypoker kan niet meer want heb daar (eigenlijk stom) al een keer een kleine storting gedaan met de 100% maar kwam er toen achter toen het 50 dollar kapitaal kwam dat ik die niet gecleared kan krijgen (omdat dat startkapitaal blijkbaar ook een bonus is die je moet vrijspelen, waarvan ik nu nog 20 punten moet oid).

Dus ik dacht, waarom kies ik niet een andere poker room. Mijn voorkeur ligt nu bij Pokerstars omdat ik de software beter vind.
      Echter heb ik daar al een account wat ik heel lang niet meer gebruikt heb, en ook niet eens meer het wachtwoord e.d. van weet. Ik heb op dat account al wel een keer een eerste storting gedaan met de 100% code maarja dat was in de tijd dat ik nog vis was en 10 dollar stortte af en toe :facepalm:

Helaas heb ik dit account ook al ingevuld bij de strategypoints tracking, maar hier staat echter:
      Deze pokerroom heeft nog nooit StrategyPoints doorgegeven voor deze account. Als je account wel aangemaakt is via PokerStrategy.com en je met echt geld gespeeld hebt bij deze pokerroom, neem dan alsjeblieft contact op met onze Klantenservice.

Dus mijn vragen zijn...

1. Kan ik op mijn huidige Pokerstars account waar ik al een keer een storting met bonus heb gedaan (niet gecleared) nog een keer een storting doen met 100% bonus?
      2. Zo nee, kan ik een nieuwe account aanmaken bij Pokerstars en hier een eerste storting maken met bonus?
      3. Zo ja op 2 :P , kan ik dan vervolgens ook mijn oude pokerstars account hier op pokerstrategy wijzigen in de nieuwe account voor strategypoints?

4. Zo nee op 3, kan ik dan, een nieuwe pokerstars account aanmaken, de storting met bonus doen, en een hele nieuwe pokerstrategy.com account aanmaken, en daar de nieuwe pokerstars account invullen voor het points tracken?

Dat was het. :D
  • 12 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      alles nee , vrij easy eig:)
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      1. af en toe heeft pokerstars ook reload bonussen, die zijn dan wel geen 100% maar het komt op hetzelfde neer :)

2,3 en 4 = neen

Volgens de T&C is het niet toegestaan om een ander account aan te maken als je er al een hebt. Dit geldt voor pokerstars en pokerstrategy
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Mmm jammer, maar hoe kan het nou dat ik nu ik even weer ingelogd heb op mijn oude account 3 keer een bonus zie staan van '$600 first deposit bonus'? Met allemaal een andere tijd en datum?

Is het zo dat de eerste 4 stortingen dit hadden ofzo voor zover ik mij herinner?
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey djpj1111,

Normaal gesproken krijg je maar één keer een First Deposit bonus. Het kan wel dat als je daar geen gebruik van maakt, je er naar verloop van tijd weer een herinnering voor krijgt? Weet je zeker dat je wel gebruik had gemaakt van de eerste deposit bonus?

Over je andere vragen. Het klopt inderdaad wat Yoshiwa zegt. Je mag namelijk maar één account hebben op PokerStars. En helaas kan en mag die niet geretracked worden.

Stars heeft soms wel reloadbonussen. (maar die zijn vaak 25%). PartyPoker heeft soms wel leuke reloadbonussen. Misschien dat je het nog even kan afwachten op Party?

Als je een 100% First Deposit bonus wil, kun je ook even bij onze andere rooms kijken. Daar staan nog wel een aantal leuke bonussen tussen. :)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Nordin
      Hey djpj1111,

Normaal gesproken krijg je maar één keer een First Deposit bonus. Het kan wel dat als je daar geen gebruik van maakt, je er naar verloop van tijd weer een herinnering voor krijgt? Weet je zeker dat je wel gebruik had gemaakt van de eerste deposit bonus?

Over je andere vragen. Het klopt inderdaad wat Yoshiwa zegt. Je mag namelijk maar één account hebben op PokerStars. En helaas kan en mag die niet geretracked worden.

Stars heeft soms wel reloadbonussen. (maar die zijn vaak 25%). PartyPoker heeft soms wel leuke reloadbonussen. Misschien dat je het nog even kan afwachten op Party?

Als je een 100% First Deposit bonus wil, kun je ook even bij onze andere rooms kijken. Daar staan nog wel een aantal leuke bonussen tussen. :)
      Wat bedoel je hiermee?

Je kunt bij PS toch ook euh... SP verdienen?

Ja, ik zie net dat de eerste 3 deposits een 100% bonus hebben, maar die heb ik al op gebruikt, maargoed, dat is dan wel 30 dollar, aardig bonusje om nog vrij te spelen :D
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey djpj1111,

Je kan op PokerStars inderdaad StrategyPoints verdienen als je de account op Stars via ons hebt aangemaakt. Met retracken bedoelde ik dat als je de account niet via ons hebt aangemaakt, je helaas geen punten krijgt voor het spelen daar en dat het niet mogelijk is om de account alsnog aan ons te koppelen.

Hoop dat het nu iets duidelijker is. :)
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Waarom wordt er dan gezegd, vul hier je account naam maar in... dan ontvang je strategy points??
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      waar wordt dat gezegd?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      waar wordt dat gezegd?
      http://nl.pokerstrategy.com/home/profile/

niet letterlijk maar elk account dat je hier invult ontvangt SP, behalve pokerstars? lekker duidelijk..
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Met elk account dat je via pokerstrategy hebt aangemaakt kun je strategypoints verdienen (Dus ook pokerstars). Heb je je pokerstars account niet via pokerstrategy aangemaakt dan kun je geen punten verdienen.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door shevas7
      Met elk account dat je via pokerstrategy hebt aangemaakt kun je strategypoints verdienen (Dus ook pokerstars). Heb je je pokerstars account niet via pokerstrategy aangemaakt dan kun je geen punten verdienen.
      Jammer, dan maar verder op partypoker he :D
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      hey djpj,

Zoals shevas al zei moet je account inderdaad wel aangemaakt zijn via ons om StrategyPoints te kunnen verdienen. Als dat zo is, dan kun je op zoveel rooms als je wilt punten verzamelen.

Wanneer je je account van Stars al had voordat je bij ons kwam is het echter niet mogelijk om nog punten te verdienen. PokerStars staat het namelijk niet toe om je account achteraf alsnog te koppelen.