Aangezien ik nu wel goed ga op NL2 met partypoker, met het startkapitaal, wil ik wat extra geld investeren in mijn poker carriere, heb namelijk in het echte leven een leuk bedragje gehad zomaar uit het niets zeg maar.

Het komt er dan eigenlijk op neer dat ik op NL5 of NL10 ga spelen.
Maar nu dacht ik, als ik zo'n bedrag stort wil ik er natuurlijk wel een bonus boven op nu ik regelmatig speel en dus wel die bonus kan clearen. Bij partypoker kan niet meer want heb daar (eigenlijk stom) al een keer een kleine storting gedaan met de 100% maar kwam er toen achter toen het 50 dollar kapitaal kwam dat ik die niet gecleared kan krijgen (omdat dat startkapitaal blijkbaar ook een bonus is die je moet vrijspelen, waarvan ik nu nog 20 punten moet oid).
Dus ik dacht, waarom kies ik niet een andere poker room. Mijn voorkeur ligt nu bij Pokerstars omdat ik de software beter vind.
Echter heb ik daar al een account wat ik heel lang niet meer gebruikt heb, en ook niet eens meer het wachtwoord e.d. van weet. Ik heb op dat account al wel een keer een eerste storting gedaan met de 100% code maarja dat was in de tijd dat ik nog vis was en 10 dollar stortte af en toe
Helaas heb ik dit account ook al ingevuld bij de strategypoints tracking, maar hier staat echter:
Deze pokerroom heeft nog nooit StrategyPoints doorgegeven voor deze account. Als je account wel aangemaakt is via PokerStrategy.com en je met echt geld gespeeld hebt bij deze pokerroom, neem dan alsjeblieft contact op met onze Klantenservice.
Dus mijn vragen zijn...
1. Kan ik op mijn huidige Pokerstars account waar ik al een keer een storting met bonus heb gedaan (niet gecleared) nog een keer een storting doen met 100% bonus?
2. Zo nee, kan ik een nieuwe account aanmaken bij Pokerstars en hier een eerste storting maken met bonus?
3. Zo ja op 2

, kan ik dan vervolgens ook mijn oude pokerstars account hier op pokerstrategy wijzigen in de nieuwe account voor strategypoints?
4. Zo nee op 3, kan ik dan, een nieuwe pokerstars account aanmaken, de storting met bonus doen, en een hele nieuwe pokerstrategy.com account aanmaken, en daar de nieuwe pokerstars account invullen voor het points tracken?
Dat was het.