[45mans, laatste 4] JTo

• TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      BTN was niet echt actief met stealen en de rest waren redelijke spelers, ik had in ieder geval nog geen notes op ze van rare moves.

Als ik first in was had ik waarschijnlijk geminraist, maar nu met de call voor me begin ik te twijfelen. Shove lijkt me te los, fold is weer te tight, daarom denk ik op dit moment dat een call nog niet zo slecht was. Vervolgens zijn er 3 straten waar alleen maar gecheckt wordt. Had ik hier ergens (en ik denk dan vooral op de turn) nog een bet kunnen plaatsen (van rond de 2,8k)? Iedereen checkt op de flop, dus verwacht ik eigk toch wel FE te hebben, maar meer dan een OESD heb ik ook weer niet. Toch neig ik achteraf naar bet/fold, maar ben ik benieuwd naar meningen van andere.

PokerStars - $0.45+$0.05|800/1600 NL (9 max) - Holdem - 4 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (SB): 25,871.00
      BB: 14,736.00
      UTG: 12,349.00
      BTN: 14,544.00

Hero posts ante 75.00, BB posts ante 75.00, UTG posts ante 75.00, BTN posts ante 75.00, Hero posts SB 800.00, BB posts BB 1,600.00

Pre Flop: (2700.00) Hero has T:club: J:heart:

fold, BTN calls 1,600.00, Hero calls 800.00, BB checks

Flop: (5100.00, 3 players) K:spade: 8:spade: 5:diamond:
      Hero checks, BB checks, BTN checks

Turn: (5100.00, 3 players) 9:spade:

River: (5100.00, 3 players) 9:diamond:

Hero shows T:club: J:heart: (One Pair, Nines) (PreFlop 36%, Flop 26%, Turn 29%)
      BB shows Q:diamond: 3:club: (One Pair, Nines) (PreFlop 26%, Flop 20%, Turn 7%)
      BTN shows 7:diamond: A:heart: (One Pair, Nines) (PreFlop 39%, Flop 54%, Turn 64%)
      BTN wins 5,100.00
  • 3 antwoorden
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Pre shoven lijkt me hier op zich ook wel een mogelijkheid, denk niet dat dat iets te loose is, as played kun je best de flop of de turn redelijk klein betten, 2.3k ofzo en folden op een raise.
    • Steambull
      Steambull
      Bronze
      Hey Erwin,

preflop shippen kan hier best. Goede handen worden meestal geraisd preflop. Daarbij zijn de overgebleven stacks equal, waardoor niemand hier normaalgesproken licht wil limpcallen. Bovendien doet JT het nog best goed tegen een overgrote deel van een limpcallrange als lage azen en kleine paartjes.
      Ook het feit dat jij hier niet bust als je verliest is een pre voor een ship.
      als laatst worden mensen angstiger om tegen jou in de hand te komen als jij een agressief imago neerzet. met een limp kom je uit positie met ondiepe stacks, niet echt lekker

ok dat was pre, nu post:

Op de flop heb je uit positie geen reden om te betten.
      Op de turn echter, heb je alle flopchecks gezien en een open ender. Een redelijk sterke ook, gezien het onwaarschijnlijk is dat iemand een K heeft. Dus heb je eigenlijk ook nog 2 overcards. Helaas liggen er 3 schoppen waar het gevaar schuilt. Als de btn met een hoge schoppen heeft gelimpt zal hij je van je hand af kunnen zetten. Toch is een halvepot bet hier imo wel profitabel.
      Zo geeft je jezelf goede odds, en kun je folden op een reraise. Het is namelijk redelijk waarschijnlijk dat je wel 1 op de 2 keer de pot oppakt en anders nog een van je outs kunt hitten.
      Ik hou er van om te semibluffen als ik geen sterkte heb gezien bij de villains.
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Kijk aan zo'n reactie heb ik iets, dankjewel :)