tafelgrootte

• upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Ik weet niet hoe dat heet. Maar ik bedoel dus je tafels aanpassen naar een bepaalde grote en die opslaan. Kan wel tilled indrukken maar worden de tafels te klein en kan ze laten staan maar dan zijn ze te groot om alles op me scherm te vullen. Als ik hem in voor mijn ideale grote instelt kan ik het opslaan dat hij de volgende tafel in de zelfde grote opent. Ik had bedacht als ik nu tafels opent en niet speel en zo instel en op sla dan heb ik het probleem niet. Maar zonder te spelen mag je niet meer dan 20 tafels open hebben. Iemand die het weet.
  • 17 antwoorden
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Is er niemand die dit weet? Of kan het niet? Of is de vraag niet begrijpbaar?

Zal het even simpel beschrijven. Je kan een tafel fullscreen zetten en je kan het heel klein zetten. Als ik hem in een bepaalde grote maakt. Kan ik deze opslaan dat als ik me tweede, derde etc opent. Deze in de zelfde formaat zijn?
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Weet niet zal is proberen se :P

Normaal zoude da moete kunnen bij vieuw=table layout .
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Zet eerst uw tafel op zijn plaats.
      Dan bij vieuw klik je op safe custom layout en geef da beest ne naam en vakje eronder aanvinken.
      Normaal zou het zo goed moeten zijn.
      Als ge daan terug opent en kijkt bij vieuw zou daar normaal ergens tussen moeten staan custom layout: de gekozen naam met een vinkje voor :D
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Ja, maar als ik dat doe is dat 1 tafel maar als ik tafel 2 opent is die weer op normale grote. Ben er gister aardig tijdje mee bezig geweest.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Straf heb het juist gedaan ?(
      Het staat aangevinkt he?
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Dan ga ik het straks nog een keer proberen.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Werkt hoor,alleen gaan tafels van achter naar voor open.
      Begrijp je :D
      Zult wel zien.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ik heb het zo:

Voeg me anders maar even toe op skype kan je wel eens even meekijken of ik kan wel een filmpje voor je maken als het niet wil lukken.
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pmania
      Ik heb het zo:

Voeg me anders maar even toe op skype kan je wel eens even meekijken of ik kan wel een filmpje voor je maken als het niet wil lukken.
      Tot zover heb ik het ook. Ik heb hem nu ingesteld op een x-aantal tafels. Maar als ik over de x ben dan open hij op normale grote. En aangezien dat je bij stars maar een x aantal tafels mag openen zonder te spelen. Had ik dus gehoopt dat ik de grote van de tafel kon instellen dat de volgende in de zelfde grote daarna opent en ik hem zelf kan plaatsen op me scherm.
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ja dat probleem kon ik ook niet oplossen! (Kom jij ook van een CRT scherm naar een TFT, want op 1600x1200 op een 19 inch CRT bestaat dat probleem dus niet. Dan kun je gewoon tafels blijven openen omdat die tafels allemaal precies in die resolutie passen. Pokerstars opent denk ik de 7e tafel op standaard grootte a 640x480 of 600x400 ofzo.)
      Maar je hebt er ook wel een planner voor, welke in het programma key poker zit. http://www.key-poker.com Daar kun je ook een soort layout mee maken en dan rangschikt het planner gedeelte netjes alle tafels als het goed is, alleen bij mij werktte er een tijd terug iets niet zoals het hoorde te werken. Maar volgens de maker hoort het gewoon te werken, dus misschien heb jij er meer succes mee als je het probeert! Misschien is die planner ook ergens los verkrijgbaar of weet iemand anders er hier iets vanaf ?
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door upsssssss
      Oorspronkelijk gepost door pmania
      Ik heb het zo:

Tot zover heb ik het ook. Ik heb hem nu ingesteld op een x-aantal tafels. Maar als ik over de x ben dan open hij op normale grote. En aangezien dat je bij stars maar een x aantal tafels mag openen zonder te spelen. Had ik dus gehoopt dat ik de grote van de tafel kon instellen dat de volgende in de zelfde grote daarna opent en ik hem zelf kan plaatsen op me scherm.
      Dat kun je standaard denk ik niet automatisch laten gaan, maar dus wel met een planner of even op de knop custom layout klikken. En dan ligt het er maar aan hoe snel jouw pc/videokaart is hoe lang of het duurt dat je tafeltjes naar wens gerangschikt staan, maar meestal duurt dit maar een paar seconden. Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel tafels je open hebt staan.

Ik open gewoon 6 tafels die tile ik dan open ik de volgende zet ik netjes linksboven precies over de vorige (verkleinen enzo) en dan rechts ernaast de volgende etc. En dan maak je voor elke layout een custom layout dus voor 7 tafels 8 tafels enzo gewoon layouts voor hoeveel tafels jij vaak speelt, misschien dat je ook dat vinkje moet zetten van remember table positions!
    • pmania
      pmania
      Bronze
      Ik heb het nog even uitgeprobeerd op ipoker en pokerstars. Op ipoker werktte het wel goed maar pokerstars deed ie nu helemaal niks terwijl ie het eerder nog wel wat deed. Maar ik was vergeten om die instellingen in pokerstars te veranderen die hier staan: http://www.key-poker.com/getting_started.php#pokerstars

Ik probeer het nog een keer en nu met die instellingen en alles onder admin!

Op ipoker en partypoker werkt het wel 32 tafeltjes tegelijk, is nog best wel te doen en ik heb op allebei nog best wel een leuke bonus. Ik kreeg toevallig mijn eerste gedeelte maar was net nadat de video gestopt was met opnemen omdat me harde schijf ruimte van m'n SSD op was, nu weet ik iig om de hoeveel punten ik die bonus kan verwachten. Want beide bonussen moet ik nog voor einde van de maand vrijspelen!

Als je het filmpje wil zien neem maar even contact op via skype want is een beetje prive me moeder belde mij net via skype en dat werd ook opgenomen.
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Ik heb ook datzelfde probleem X(

Open je een aantal tafels, zet ik ze op minimale grootte, vervolgens leg ik dat vast in tafel-layout.
      Dan schrijf ik me in op de wachtlijst van een lading tafels.
      De meeste tafels komen op in de vastgelegde minimale grootte, maar er zitten ALTIJD tafels tussen op standaardgrootte.

ZO superirritant als je op volle kracht aan het multitablen bent :s_evil:

Ik heb de optie om dit anders te doen niet kunnen vinden :facepalm:
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
      Ik heb ook datzelfde probleem X(

Open je een aantal tafels, zet ik ze op minimale grootte, vervolgens leg ik dat vast in tafel-layout.
      Dan schrijf ik me in op de wachtlijst van een lading tafels.
      De meeste tafels komen op in de vastgelegde minimale grootte, maar er zitten ALTIJD tafels tussen op standaardgrootte.

ZO superirritant als je op volle kracht aan het multitablen bent :s_evil:

Ik heb de optie om dit anders te doen niet kunnen vinden :facepalm:
      1. Open 21 willekeurige tafels zonder te zitten.
      2. Gebruik de optie 'Tile Tables'.
      3. Open de 3 overgebleven willekeurige tafels en plaats deze op de laatste rij.
      4. Save custom layout as ... -> [x] Apply in succession.
      5. Apply active lay-out ( Ctrl+3 )
      5. ???
      6. PROFIT!!!

• pmania
      pmania
      Bronze
    • KingKlaas
      KingKlaas
      Bronze
      Bedankt, heb al foutje ontdekt in mijn opgeslagen layout ( stond op 6 tafels :rolleyes: )

Ik zal het later vandaag verder uittesten.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Kan je wel xtje live meehelpen met kogo heb je nu toch op skype ;)