Nl 5 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Shove ik hier al op zijn minraise op de flop? Vaak merk ik dat mensen op deze limiet hun monsters minraises, dus ik besloot hier te callen en voor potcontrol te spelen. Turncall is wellicht nog discutabel, maar ik kon hier naar mijn idee niet folden..

Graag jullie mening!

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $3,71
      Hero:
      $5,27
      BU:
      $3,45

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is MP2 with K:spade: , K:club:
      2 folds, Hero raises to $0,20, 2 folds, BU calls $0,20, SB calls $0,18, BB folds.

Flop: ($0,65) Q:diamond: , 3:heart: , 2:heart: (3 players)
      SB checks, Hero bets $0,5, BU raises to $1,00, SB folds, Hero calls $0,50.

Turn: ($2,65) 4:club: (2 players)
      Hero checks, BU bets $2,25 (All-In), Hero calls $2,25.

River: ($7,15) J:spade: (2 players)

Final Pot: $7,15

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Ks Kc)
      BU shows two pairs, vrouwen and boeren (Qh Jd)

BU wins with two pairs, vrouwen and boeren (Qh Jd)
  • 3 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      Shove ik hier al op zijn minraise op de flop? Vaak merk ik dat mensen op deze limiet hun monsters minraises
      De vraag is dan wat villain als de nuts ziet. op NL5 wordt TPTK al vaak als nuts gezien.

Aangezien je op de turn zijn allin ook al called kun je net zo goed op de flop allin gaan.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zou 'm gewoon callen om zijn zwakke handen en blufs erin te houden. Je kan hier niet callen voor potcontrol want met deze stacksizes gaat sowieso alles er wel in.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door darko163
      Ik zou 'm gewoon callen om zijn zwakke handen en blufs erin te houden. Je kan hier niet callen voor potcontrol want met deze stacksizes gaat sowieso alles er wel in.
      Mee eens als je in positie had gezeten, maar nu zit je uit positie en kan villain turns behind-checken als ie wil.

Deze ubervis ziet Qx hier ook als de nuts en veel andere handen rept ie niet, enkel 22 en 33 wat je beat heeft. Hij heeft zo veel meer slechtere Qx in zijn range dat je daar niet bang voor hoeft te zien. Dus ik shove de flop omdat villain Qx toch niet weglegt.