N5 - QQ (again)

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Hoe speel ik hier vanaf de flop? Ik besluit hier ongeveer 2/3 te betten. Wellicht kan dit iets hoger zijn, maar naar mijn idee hoef ik hier (nog) niet echt ergens tegen protecten (wellicht een jq of kq, maar veel meer ook niet. gezien mijn qq is die kans niet heel groot).

De turn is niet echt een lekkere kaart, waarop de shortie besluit te shoven. Omdat ik toch nog wel behoorlijk wat handen beat, o.a. baby pockets, flushdraws, straigtdraws, of combinaties van beiden besluit ik hier te callen. Ik was overigens meer bang voor de bigstack die OOP callde en vervolgens check-callde. Ik had hem eerder op een sterke hand gezet. Goede call?

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $12,5
      Hero:
      $5,07
      BU:
      $2

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is UTG2 with Q:diamond: , Q:club:
      Hero raises to $0,20, 4 folds, BU calls $0,20, SB calls $0,18, BB folds.

Flop: ($0,65) T:spade: , 9:heart: , 2:club: (3 players)
      SB checks, Hero bets $0,4, BU calls $0,40, SB calls $0,40.

Turn: ($1,85) 7:heart: (3 players)
      SB checks, Hero checks, BU bets $1,4 (All-In), SB folds, Hero calls $1,40.

River: ($4,65) 8:diamond: (2 players)

Final Pot: $4,65

Results follow (highlight to see):
      Hero shows (Qd Qc)
      BU shows een straight, boer high (Js Jd)

BU wins with een straight, boer high (Js Jd)
  • 2 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Pre-flop is prima.

De flop mag wat groter omdat het multi-way is. $0.40 is net iets te weinig wat mij betreft, ook al hoef je niet heel erg te protecten dan nog wil je value van je hand. :)

As played heeft de BU nog maar $1.40 behind op de turn en moet je hem dan all-in zitten. Nu geef je hem en de SB de kans op een freecard en dat is gewoon nergens voor nodig.
    • ayden123
      ayden123
      Bronze
      Op wat voor hand zou je hem zetten dan waarmee hij je op de turn verslaat? Je raised 4x de bb dus ik zie hem daar niet veel handen spelen die je daar beat hebben. Hooguit pocket-pairs die een set hitten.