Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Eerste Stortingsbonus nog niet geactiveerd

• ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Anderhalve geleden startte ik via pokerstrategy een account op partypoker. Ondertussen speelde ik de gratis 50$ van ps vrij en besliste om voor de eerste keer storten met de "PSVIP" code.

Het geld dat ik gestort heb staat al op mijn account maar van een actieve bonus is nog geen sprake.
      Duurt het enkele dagen voor de bonus wordt geactiveerd en wacht ik best nog even, of stuur ik een mail naar support@partypoker?
  • 4 antwoorden
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Silver
      Ik zou een mail sturen. Ik speel al tijden op Party en een bonus start gelijk na de storting/activering van een bonus. Het duurt nooit langer dan een minuutje....
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey ninjaconsul,

Nice om te zien dat je het startkapitaal al vrij gespeeld hebt!
      Voor de bonus zou ik inderdaad even contact opnemen met PartyPoker. Het is namelijk zo dat wanneer je het startkapitaal ontvangt je eigenlijk de bonuscode PSBD100 moet gebruiken voor de first deposit bonus.

Daarom is deze waarschijnlijk niet geactiveerd bij je eerste storting. Probeer de situatie echter even uit te leggen bij Party. Misschien kunnen ze de bonus alsnog toevoegen aan je account of je een nieuwe bonus aanbieden, zodat je toch nog van je deposit kunt profiteren met een bonus.
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Dag Lanfaer81,

Bedankt voor je antwoord.
      Ik heb Partypoker gecontacteerd. Je hebt inderdaad gelijk.

Ze hebben mij geantwoord dat ik de PSVIP code (tot 500$) niet meer kan gebruiken omdat ik al gebruik heb gemaakt van het gratis startkapitaal. In plaats daarvan hebben ze een 100$ bonus geactiveerd. Wat overeenkomt met de PSBD100 bonus.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Ah perfect. Nu heb je dus gewoon de bonus ontvangen die je had moeten krijgen! Netjes en snel opgelost :s_cool:

Voor iedere 150 PartyPoints die je nu verzamelt, speel je $25 van deze bonus vrij. Hiervoor heb je 120 dagen de tijd.

Veel plezier met je bonus!