1x turbo? 2x turbo?? 3x turbo???

• MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Hoi,

Ik speel sinds kort soms rebuy toernooien op Pokerstars. Nu staat er achter sommige van die toernooien 1x, 2x of 3x turbo.

wat is het verschil tussen die drie en met normale turbo's? Ik kon het zelf niet ontdekken.

bedankt
  • 9 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      heb een groot vermoeden dat hoe meer x er staat hoe korter de levels zijn ;)
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door yoshiwa
      heb een groot vermoeden dat hoe meer x er staat hoe korter de levels zijn ;)
      dat was ook mijn eerste gedachte, maar ze hebben allen blindlevels van 5 minuten :)
    • Markenator
      Markenator
      Bronze
      2X-TURBO (& 3X-TURBO)
      A 2x-turbo tournament is a special kind of turbo rebuy tournament (usually a satellite) in which the levels increase at turbo speed, but the rebuy time is twice as long as it would be in a normal turbo rebuy. Similarly, a 3x-turbo has three times the normal amount of rebuy time. The available chips – including the starting stack, rebuy, and add-on – are tailored to each event. Be sure to check under the ‘Tournament Info’ button for detailed structure info.

bron: PokerStars.com
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      w8...dus 1r Turbo x3 heeft 3 uur lang rebuys?

Best vreemd dat het toernooi dan slechts 6-7 uur duurt.

Dacht aanvankelijk dat de blinds veel sneller hoog werden. Bijv ipv 10/20, 20/40, 30/60, etc meteen 30/60.
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Bij turbo is een de rebuy-periode 30 min.
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Verdomd je hebt gelijk.

Die rebuy periode lijkt echt wel een uur.
    • murderdrug
      murderdrug
      Bronze
      die toernooien zijn trouwens erg leuk om te spelen,
      de prijzenpot / spelers / buyin is temenes hoog
    • MrMokum
      MrMokum
      Bronze
      Turbo vind ik echt niet te doen, tenzij je vanzelf al erg los en aggressief speelt. Alleen freerolls gespeeld dus het kan zijn dat een buyin een ander niveau speler trekt, maar de allins vliegen je om de oren met ongeloofelijke klotekaarten en bijbehorende mazzel dat je zelf idioot moet spelen en hopen op een goede flop. Bijna een grote roulette, je moet in het begin ergens verdubbelen om de blinds te overleven als je niet met een willekeurige A of K all in wil uit pure wanhoop. Wel leuke prijzenpot vaak ja, maar heb hem nooit bereikt haha
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MrMokum
      Turbo vind ik echt niet te doen, tenzij je vanzelf al erg los en aggressief speelt. Alleen freerolls gespeeld dus het kan zijn dat een buyin een ander niveau speler trekt, maar de allins vliegen je om de oren met ongeloofelijke klotekaarten en bijbehorende mazzel dat je zelf idioot moet spelen en hopen op een goede flop. Bijna een grote roulette, je moet in het begin ergens verdubbelen om de blinds te overleven als je niet met een willekeurige A of K all in wil uit pure wanhoop. Wel leuke prijzenpot vaak ja, maar heb hem nooit bereikt haha
      Dat is net het leuke aan die turbo's. Je kan veel losser afstacken en dus veel sneller een degelijke stack opbouwen. Als ze bv drie keer na elkaar all-in gaan aan je tafel met drie man en telkens een hand als T9s showen, kan je dus makkelijk callen met AQo+ en dus lekker veel chippies verzamelen. Alleen maar voordelen aan turbo's!