Pocket 4

• MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      No-Limit Hold'em, $0.05 BB (8 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB ($4.71)
      BB ($15.88)
      UTG ($1.93)
      Hero (UTG+1) ($10.02)
      MP1 ($2.93)
      MP2 ($5)
      CO ($1.24)
      Button ($4.58)

Preflop: Hero is UTG+1 with 4, 4
      [color:#666666]1 fold[/color], Hero calls $0.05, [color:#666666]4 folds[/color], SB calls $0.03, BB checks

Flop: ($0.15) 10, 4, 10 [color:#009B00](3 players)[/color]
      SB checks, [color:#CC3333]BB bets $0.05[/color], [color:#CC3333]Hero raises $0.10[/color], SB calls $0.10, [color:#CC3333]BB raises $0.25[/color], [color:#CC3333]Hero raises $0.50[/color], [color:#666666]1 fold[/color], [color:#CC3333]BB raises $1.50[/color], [color:#CC3333]Hero raises $2.40[/color], [color:#CC3333]BB raises $6.95[/color], [color:#CC3333]Hero raises $6.97 (All-In)[/color], BB calls $1.22

Turn: ($20.19) 4 [color:#009B00](2 players, 1 all-in)[/color]

River: ($20.19) 7 [color:#009B00](2 players, 1 all-in)[/color]

Total pot: $20.19
  • 14 antwoorden
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      precies FL hoe die hand gespeeld wordt :D
    • Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      Ik ben zelf geen FL speler, maar ik snap alleen niet heel goed waarom je BB z'n 3bet niet called, en een flop ziet? Maarja, ik zal het wel fout inzien :)
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Moest ik villain zijn zou ik direct een note pakken, dat minraisen valt wel heel erg op imo!
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wekkerton
      Ik ben zelf geen FL speler, maar ik snap alleen niet heel goed waarom je BB z'n 3bet niet called, en een flop ziet? Maarja, ik zal het wel fout inzien :)
      Ik snap niet zo goed wat je hier bedoelt, want de flop is er al en dan pas wordt er gebet/geraised enz enz..

Verder had ik door dat deze gozer made hands niet snel zou neerleggen. Met mijn minraises wilde ik zeker weten of hij een 10 in zijn hand had of niet. Aangezien hij mij beide keren 3bet, ging ik uit van wel. Met mijn 44 in de hand had ik hem ruim beat. Enige wat mij kon beaten was een 10 of zijn 2e hole card. 4 directe outs dus om een four a kind of betere full house te hitten.

Vervolgens minraise ik hem weer, met de gedachtes dat hij zelf AI zou pushen of mij in een positie zou zetten dat ik zelf AI zou moeten gaan. Ik wilde niet zelf direct AI gaan, want dacht dat hij dan zelf uit de hand zou stappen.

Niet de beste play, I know. Gelukkig is het NL5 en zitten niet de beste spelers op deze stakes :f_biggrin:
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MonyetManis
      No-Limit Hold'em, $0.05 BB (8 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

SB ($4.71)
      BB ($15.88)
      UTG ($1.93)
      Hero (UTG+1) ($10.02)
      MP1 ($2.93)
      MP2 ($5)
      CO ($1.24)
      Button ($4.58)

Preflop: Hero is UTG+1 with 4, 4
      [color:#666666]1 fold[/color], Hero calls $0.05, [color:#666666]4 folds[/color], SB calls $0.03, BB checks

Flop: ($0.15) 10, 4, 10 [color:#009B00](3 players)[/color]
      SB checks, [color:#CC3333]BB bets $0.05[/color], [color:#CC3333]Hero raises $0.10[/color], SB calls $0.10, [color:#CC3333]BB raises $0.25[/color], [color:#CC3333]Hero raises $0.50[/color], [color:#666666]1 fold[/color], [color:#CC3333]BB raises $1.50[/color], [color:#CC3333]Hero raises $2.40[/color], [color:#CC3333]BB raises $6.95[/color], [color:#CC3333]Hero raises $6.97 (All-In)[/color], BB calls $1.22

Turn: ($20.19) 4 [color:#009B00](2 players, 1 all-in)[/color]

River: ($20.19) 7 [color:#009B00](2 players, 1 all-in)[/color]

Total pot: $20.19
      Open preflop please! 20cent :)
      As played raise 3/4 pot ofzo om draws tegen de odds te laten callen. Tx callt ook wel (of raist) en PP's callen miss ook ng ies.
      Die minraises slaan gewoon op niks....
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Normaal gesproken speel ik handen nooit zo, vaak bet/raise ik ook 2/3-3/4 van de pot, maar 99/100x leggen mensen dan weg. Dan maak ik toch geen profit lijkt mij? Deze hand win ik dan een onwijs kleine pot en die winst verlies ik weer aan de blinds.

Wat heeft het dan voor zin om volgens die regels te spelen als ik weet dat de villains 100% zeker te weten wegleggen?
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Met 44 UTG+1.

Juistem..

Pre-flop fold.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB

Met 44 UTG+1.

Juistem..

Pre-flop fold.
      Had k ni gezien... maarja dan nog kan et ..
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze

Met 44 UTG+1.

Juistem..

Pre-flop fold.
      Waarom fold?
      Kan toch setminden en goedkoop de flop zien..
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze

Met 44 UTG+1.

Juistem..

Pre-flop fold.
      Waarom fold?
      Je speelt FullRing.

FR kan je pas vanaf 77+ spelen UTG.

Daarnaast NOOIT openlimpen.
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Waarom fold?
      Je hebt nu geluk dat villain ook iets hit en u afbetaald. In vele gevallen ga je uw set hitten (als je uw set al hit) en gaan de meeste mensen opgeven. Je kan meelimpen als er reeds meer mensen in de hand zitten.
    • MonyetManis
      MonyetManis
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Waarom fold?
      Je hebt nu geluk dat villain ook iets hit en u afbetaald. In vele gevallen ga je uw set hitten (als je uw set al hit) en gaan de meeste mensen opgeven. Je kan meelimpen als er reeds meer mensen in de hand zitten.
      Ja dat begrijp ik, heb ook geluk gehad bij deze hand, I know.
      Vaak limp ik pocket pairs preflop gewoon, of ik nou open of niet. Mocht iemand weerstand bieden, dan ben ik gewoon weg of is dit niet de juiste gedachte?
      Ieder z'n eigen draai aan het spel toch?
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Waarom fold?
      Ja dat begrijp ik, heb ook geluk gehad bij deze hand, I know.
      Vaak limp ik pocket pairs preflop gewoon, of ik nou open of niet. Mocht iemand weerstand bieden, dan ben ik gewoon weg of is dit niet de juiste gedachte?
      Ieder z'n eigen draai aan het spel toch?
      Ja, want zo ligt je hand ook niet face-up ofzo...

Als ik bij jou aan tafel zou zitten en ik zie dat je constant UTG limpt, dan ga ik er al snel van uit dat je dit met 22-66 doet.

Gewoon niet doen.
    • Wekkerton
      Wekkerton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wekkerton
      Ik snap niet zo goed wat je hier bedoelt, want de flop is er al en dan pas wordt er gebet/geraised enz enz..

Verder had ik door dat deze gozer made hands niet snel zou neerleggen. Met mijn minraises wilde ik zeker weten of hij een 10 in zijn hand had of niet. Aangezien hij mij beide keren 3bet, ging ik uit van wel. Met mijn 44 in de hand had ik hem ruim beat. Enige wat mij kon beaten was een 10 of zijn 2e hole card. 4 directe outs dus om een four a kind of betere full house te hitten.

Vervolgens minraise ik hem weer, met de gedachtes dat hij zelf AI zou pushen of mij in een positie zou zetten dat ik zelf AI zou moeten gaan. Ik wilde niet zelf direct AI gaan, want dacht dat hij dan zelf uit de hand zou stappen.

Niet de beste play, I know. Gelukkig is het NL5 en zitten niet de beste spelers op deze stakes :f_biggrin:
      Ja, je hebt helemaal gelijk. Je hand analyze zelf lijkt me prima achteraf, behalve dat ik persoonlijk denk dat hij op deze flop met een gehitte tien nooit af zou leggen, noch een overpair. En inderdaad, gelijk heb je. Ik heb totaal over het feit heen gelezen dat de flop er al lag. Excuus daar voor.