Doorgifte punten

• 5 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey P4ND0N1UM,

Dit kan idnerdad wel eens gebeuren wanneer we de gegevens van die dag niet op tijd ontvangen van de pokerroom. Meestal duurt zo'n vertraging dan slechts 1 of twee dagen.

Ik zal even navraag gaan doen en als er bekend is dat er een groter probleem is dat langer zal duren om op te lossen, dan laat ik dat hier in de thread direct weten. Ik ga er echter vanuit dat je de punten morgen gewoon ontvangt.
      (laat ook even weten als je punten er zijn, dan weet ik ook dat alles goed is :s_cool: )
    • P4ND0N1UM
      P4ND0N1UM
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey P4ND0N1UM,

Dit kan idnerdad wel eens gebeuren wanneer we de gegevens van die dag niet op tijd ontvangen van de pokerroom. Meestal duurt zo'n vertraging dan slechts 1 of twee dagen.

Ik zal even navraag gaan doen en als er bekend is dat er een groter probleem is dat langer zal duren om op te lossen, dan laat ik dat hier in de thread direct weten. Ik ga er echter vanuit dat je de punten morgen gewoon ontvangt.
      (laat ook even weten als je punten er zijn, dan weet ik ook dat alles goed is :s_cool: )
      Ik meld me als ik ze binnen heb.
    • P4ND0N1UM
      P4ND0N1UM
      Bronze
      Vanacht zijn de punten van 05-10 wel doorgegeven.
      Ik mis nog steeds de punten van 04-10. ?(
    • P4ND0N1UM
      P4ND0N1UM
      Bronze
      Alle punten zijn binnen maw afgehandeld.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Prima! :)
      Soms heb je wat geduld nodig :( .