Gedupeerden Full Tilt Poker

• AlexvR88
      AlexvR88
      Basic
      Pokeraars,

Namens Nieuwe Revu schrijf ik een artikel over de risico's van online pokeren.
      In mijn artikel zou ik graag een gedupeerden die nog een aanzienlijk bedrag moet ontvangen van Full Tilt Poker.
      Het is mogelijk om in het artikel anoniem opgevoerd te worden.
      Je kunt contact zoeken via alex.vanriel@sanomamedia.nl.

Bij voorbaat dank!

Alex
      Nieuwe Revu
  • 100 antwoorden
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Mod Edit (Knien12)

Liever bij zoiets geen nicks/namen noemen van personen zonder dat ze er uitdrukkelijk toestemming voor geven. (Ik snap wel dat je snel de neiging hebt om zoiets te doen en waarschijnlijk vinden ze het niet erg, maar voor de zekerheid).
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      @Alex... ik denk dat de community niet heel erg zit te wachten op artikelen die het pokeren juist in een kwaad daglicht stellen? Het leegplukken van een "bankroll" door inhalige hufters staat toch wel een beetje los van het pokeren an sich.

Dit is geen risico van Pokeren op zich... het is meer het risico dat je toevallig "zaken" doet met een onderneming die niet te vertrouwen is.

Maar dat zijn maar mijn 2 cts
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
      @Alex... ik denk dat de community niet heel erg zit te wachten op artikelen die het pokeren juist in een kwaad daglicht stellen? Het leegplukken van een "bankroll" door inhalige hufters staat toch wel een beetje los van het pokeren an sich.

Dit is geen risico van Pokeren op zich... het is meer het risico dat je toevallig "zaken" doet met een onderneming die niet te vertrouwen is.

Hier ben ik het zeker mee eens.
    • raymond20001
      raymond20001
      Bronze
      @alex, mss moet je niet een gedupeerde, maaruh een zakkenvuller van FTP en of zo`n fanatiekeling van AGCC interviewen
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door m4cs3th

Inderdaad! Zulke artikelen komen het imago van poker echt niet ten goede.
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Ik vind eerlijk gezegd dat een interview van iemand die geld verloren heeft en het doel heeft om poker niet in een slecht daglicht te zetten misschien een goeie kandidaat is om juist een redelijk positief interview te geven en uitleggen dat het een ondernemersrisico is en het niet een of ander revu/telegraaf verhaal wordt, nadeel dat dit dus de nieuwe revu is :P
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Ja nieuwe revu staat niet bekend om hun kwaliteit.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      OP wil alleen even wat sensatie gaan zoeken voor een artikeltje in zijn roddelboekske. Hij weet wss zelf niet veel van poker en de kans is dan ook klein dat poker er op een goede manier uitkomt.

Ik hoop dat niemand hieraan meewerkt :( .
    • 100Alexandra
      100Alexandra
      Bronze
      Helemaal mee eens. Heeft niets mee te maken. Het is en blijft een mooi spel Poker.
    • RobbieV
      RobbieV
      Bronze
      caroline heeft het recht. De OP lijkt gewoon sensatie te zoeken en zelf niet echt verstand van poker te hebben anders had hij hier zijn post niet gemaakt. Liever dat iemand een inhoudelijk artikel hierover schrijft dan dat er mooie quotes komen van hoeveelduizenden dollars er wel niet worden gejat door dat risicovolle online pokeren! Want dat willen de mensen horen, dus dat schrijft de revu.
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RobbieV
      caroline heeft het recht. De OP lijkt gewoon sensatie te zoeken en zelf niet echt verstand van poker te hebben anders had hij hier zijn post niet gemaakt. Liever dat iemand een inhoudelijk artikel hierover schrijft dan dat er mooie quotes komen van hoeveelduizenden dollars er wel niet worden gejat door dat risicovolle online pokeren! Want dat willen de mensen horen, dus dat schrijft de revu.
      +1
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      OP wil alleen even wat sensatie gaan zoeken voor een artikeltje in zijn roddelboekske. Hij weet wss zelf niet veel van poker en de kans is dan ook klein dat poker er op een goede manier uitkomt.

Ik hoop dat niemand hieraan meewerkt :( .
      +1
    • Gangstahhh
      Gangstahhh
      Bronze
      Nadeel is dat het altijd wel lukt om iemand te vinden die heel pissig is omdat hij er 10k had staan ofzo en er dus sowieso wel een interview komt, dus op zich denk ik dat je beter zelf zo'n interview kan geven dan de eerste de beste prutser die toevallig eens een cash heeft gemaakt en nu aan de Revu gaat vertellen wat voor oplichters het zijn
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Klopt inderdaad, kun je aan damage control doen ;)
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      In zulk artikel zijn ze toch alleen maar geinteresseerd in wat de lezer wil lezen, de emotionele kant van het verhaal, wat je had kunnen doen met die 100k en niet in een diepgaand artikel over de pokerindustrie.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door AlexvR88

Namens Nieuwe Revu schrijf ik een artikel over de risico's van online pokeren.
      I
      Als dat het uitgangspunt van het artikel moet zijn ga ik idd akkoord met caroline en Robbie. Dit heeft niets met risico's van online poker te maken maar met slecht management van bedrijfsleiders. Natuurlijk als je het artikel mag nalezen en je kan het vanuit perspectief van een pokerspeler vertellen sluit ik me aan bij Ganghstahhh. Maar als je enkel op zoek bent naar sensatieverhalen van mensen die veel geld verloren zijn ben je aan het verkeerde adres hier.
    • mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Wellicht is het ook handig om dit in het artikel te verwerken voor de lezers.
    • Varune
      Varune
      Silver
      Hoi Alex,

Ik zie dat je nieuw bent hier en nog basic member. Wil de Quiz een beetje lukken voor het starterskapitaal? Met behulp van de artikelen die je erbij krijgt zou het niet al te moeilijk zijn.
      Misschien ook een idee om jezelf voor te stellen hier en te vertellen hoelang je al met poker bezig bent?

Met vriendelijke groeten,

Varune
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Hahaha lol