Niaho zegt oooi

• Niaho
      Niaho
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik ben Karst, 18 jaar jong en sinds September woonachtig in Groningen. Ik studeer daar Economics & Business Economics. Hiervoor woonde ik in Winterswijk en daar heeft een maat, die ook op deze site zit wellicht weten jullie wie ik bedoel, mij gek gemaakt van Poker. Speelde wel eens homegames met blinds van 10 cent o.i.d. nooit echt serieus dus.

Anyway, klein half jaartje nu bezig online @ stars. Eerst €50 gestort speelde als een lucky fish :f_biggrin: en verdubbelde zowaar tot €110. Daarna voelde ik me stoer enz. dus ging ik verr boven mijn BRM spelen (NL10, $7 SNG’s). Toen ik nog €11 overhad alles of niets zo’n 25k guaranteed ding ITM geraakt en ik had weer €70. Duidelijk niet geleerd van de lessen hiervoor begon ik weer te pielen en te klooien en jawohl, BLUT. Toen uithuilen bij die maat en die wees me op deze site. Eerst de bronze t/m Gold artikelen doorgelezen en ik besloot me volledig te richten op NL2 / NL5 BSS. Ik heb geen tracker maar dit paintschilderij geeft ongeveer mijn profitverloop weer over die periode:

http://oi52.tinypic.com/2ijg6mg.jpg

Ik denk dat ik in die periode 25% van de all-ins gewonnen heb en dat ik ongelovelijk vaak badbeats om de oren kreeg (maar dat denkt elke fish?).

Ik was weer blut en kwam erachter dat toernooispel mij iets meer ligt dan het cashgame spel. Vandaar dat ik nu vandaag wederom €50 heb gestort en (na gelezen te hebben en de videos van chaserrr en donbartos gezien te hebben) $1,5 18-mans SNG’s ga spelen. :]

Resultaat so far is weer als vertrouwd: 12 games, 1x1, 2x4 9xOUT (o.a. 3x5th en 2x6th) :facepalm: Die finaletafel lukt meestal wel maar rondom de bubble begint het wat lastiger te worden. Maat van mij evalueert de games (nu nog free, pay m later wel als ik een EPT heb geshipt :D ) en er zitten zoals verwacht een aantal leaks in (niet als in fishie all-in met 72 maar meer betsizes, stealopportunities etc.) Daarna heeft die me gerailed en heeft die hoogstpersoonlijk kennis kunnen maken met mijn badbeatziekte. Handje in de spoiler (let vooral op diegene na mij, all-in gaat met 2nd pair :O ):

PokerStars Game #68556695827: Tournament #451014768, $1.32+$0.18 USD Hold'em No Limit - Level VI (100/200) - 2011/10/06 8:43:01 ET
      Table '451014768 2' 9-max Seat #4 is the button
      Seat 1: VAI-VAI VOOM (1665 in chips)
      Seat 2: thantai6688 (3380 in chips)
      Seat 8: Sokzel (5275 in chips)
      ilianna25: posts small blind 100
      Seguidi: posts big blind 200

*** HOLE CARDS ***
      Dealt to Sokzel [As Ah]
      m0w7: folds
      Sokzel: raises 200 to 400
      Begleisn: folds
      VAI-VAI VOOM: calls 400
      thantai6688: calls 400
      Acqua83: folds
      Leha Krutoy: folds
      ilianna25: folds
      Seguidi: calls 200

*** FLOP *** [3s Td Js]
      Seguidi: checks
      Sokzel: bets 1200
      VAI-VAI VOOM: raises 65 to 1265 and is all-in
      thantai6688: calls 1265
      Seguidi: folds
      Sokzel: calls 65

*** TURN *** [3s Td Js] [Qc]
      Sokzel: bets 3610 and is all-in
      thantai6688: calls 1715 and is all-in
      Uncalled bet (1895) returned to Sokzel

*** RIVER *** [3s Td Js Qc] [Ac]

*** SHOW DOWN ***
      Sokzel: shows [As Ah] (three of a kind, Aces
      thantai6688: shows [Kc Jh] (a straight, Ten to Ace)
      thantai6688 collected 3430 from side pot
      VAI-VAI VOOM: shows [Ad Ts] (two pair, Aces and Tens)
      thantai6688 collected 5495 from main pot
      VAI-VAI VOOM finished the tournament in 9th place

Lang verhaal, nu mijn doelen:
      :diamond: Eerst de $1,50’s maar eens break-even spelen (excl. Rakeback)
      :diamond: Nog meer studeren, als er nog andere 18mans video’s zijn hoor ik het graag (graag Gold max.)
      :diamond: Uiteraard doorstomen naar $3,50 en hoger, maar alles op zn tijd.
      :diamond: Misschien cashgamen oppakken. Het probleem lag bij mijn all-ins dus misschien dat ik me maar eens aan de Potlimit ga wagen.
      :diamond: Klagen bij strategy omdat mn €50 bonus niet goedgekeurd werd (en uiteraard winnen)
      :diamond: En als dat lukt een blogje beginnen met eenzelfde verloop als die van o.a. Carolien (eerst failen op NL2 en 60 pagina’s later 20k per maand shippen, en ja ik heb elke pagina gelezen :pokerface:)

Gegroet, en jullie horen van mij!
  • 6 antwoorden
    • Niaho
      Niaho
      Bronze
      De IMG doet het niet maar beeld je een aflopende trap in met schuin omhoogstaande tredes. :coolface:

edit: Meerdere berichten posten binnen 300 seconden is niet toegestaan. :rage:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Vreemd ik kopieer jouw code en hij verschijnt wel:

Misschien mag je als basic member geen plaatjes plaatsen?

Iig succes met uit swing klimmen, met studie en goede insteek moet dit lukken!!
    • Niaho
      Niaho
      Bronze
      Eerste 100 games op $1,50 18-max SNG's zijn een feit. Hoewel ik natuurlijk nog geen topvolume draai (heb deze voornamelijk donderdag, gister en vandaag gedraait) heb ik toch een veelbelovende 37,2% ROI weten te behalen met een enigszins 'steady' graph. Nét onder mijn doel van 40%.

Hopen dat dit keer 't plaatje wel lukt dus hierbij mijn (zelfgemaakte) grafiek want heb geen tracker oid. (iemand die een gratis weet?)

http://oi53.tinypic.com/33uv5g6.jpg
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey niaho,

Welkom op het forum.
      Even je laatste plaatje:

Voor het maken van grafieken kun je misschien onze PokerStrategy.com Elephant gebruiken. Deze is gratis voor al onze leden je kunt daarmee eenvoudig grafiekjes posten van je gespeelde toernooien:
    • Niaho
      Niaho
      Bronze
      Ahá bedankt! Hoe kan ik mijn account 'connecten' aan een room / pokeraccount? Wellicht dat ik dan in de toekomst mn eigen grafiekjes kan posten. :)

Ook bedankt voor Elephant, eens kijken hoe het werkt!
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      In het overzicht van pokerrooms vind je al onze partnerrooms.

Je kunt bij elk van deze rooms gekoppeld spelen en punten verzamelen wanneer je de account via ons aanmaakt. Hou ook regelmatig even het nieuws in de gaten om te zien of we interessante promoties hebben bij een van de room.

Zodra je een gekoppelde account hebt bij een room verzamel je daar automatisch punten voor je status en kun je meespelen in onze promoties daar.

Het overzicht vind je via onderstaande link: