Niaho zegt oooi

• Niaho
      Niaho
      Bronze
      Hallo allemaal,

Ik ben Karst, 18 jaar jong en sinds September woonachtig in Groningen. Ik studeer daar Economics & Business Economics. Hiervoor woonde ik in Winterswijk en daar heeft een maat, die ook op deze site zit wellicht weten jullie wie ik bedoel, mij gek gemaakt van Poker. Speelde wel eens homegames met blinds van 10 cent o.i.d. nooit echt serieus dus.

Anyway, klein half jaartje nu bezig online @ stars. Eerst €50 gestort speelde als een lucky fish :f_biggrin: en verdubbelde zowaar tot €110. Daarna voelde ik me stoer enz. dus ging ik verr boven mijn BRM spelen (NL10, $7 SNG’s). Toen ik nog €11 overhad alles of niets zo’n 25k guaranteed ding ITM geraakt en ik had weer €70. Duidelijk niet geleerd van de lessen hiervoor begon ik weer te pielen en te klooien en jawohl, BLUT. Toen uithuilen bij die maat en die wees me op deze site. Eerst de bronze t/m Gold artikelen doorgelezen en ik besloot me volledig te richten op NL2 / NL5 BSS. Ik heb geen tracker maar dit paintschilderij geeft ongeveer mijn profitverloop weer over die periode:

http://oi52.tinypic.com/2ijg6mg.jpg

Ik denk dat ik in die periode 25% van de all-ins gewonnen heb en dat ik ongelovelijk vaak badbeats om de oren kreeg (maar dat denkt elke fish?).

Ik was weer blut en kwam erachter dat toernooispel mij iets meer ligt dan het cashgame spel. Vandaar dat ik nu vandaag wederom €50 heb gestort en (na gelezen te hebben en de videos van chaserrr en donbartos gezien te hebben) $1,5 18-mans SNG’s ga spelen. :]