Bonus Bwin

• goalgetter3
      goalgetter3
      Bronze
      Ik heb vorige maand een account aangemaakt bij bwin via PS. Ik heb vandaag pas mijn account gevalideerd via mijn email-adres en heb ook direct een storting gemaakt. Heb ik nog aanspraak op de FDB of niet? Want ik vind het nergens.
  • 6 antwoorden
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Hey goalgetter,

Dit heb ik even van de instructiepagina:

Let op: Na het aanmaken van je account moet je binnen 10 dagen een storting maken om te kunnen profiteren van de first deposit bonus. Je moet binnen 90 dagen na het aanmaken van je account bij bwin tenminste één raked hand spelen. Doe je dit niet, dan zal je account niet gekoppeld worden aan PokerStrategy.com en zul je geen StrategyPoints kunnen ontvangen.

Dus als je het account het einde van september hebt aangemaakt, dan moet het nog net kunnen die FDB.
    • goalgetter3
      goalgetter3
      Bronze
      Het is zeker al langer geleden dan 10 dagen, ik dacht gewoon dat ik misschien nog aanspraak kon maken aangezien ik wel binnen 10 dagen gestort heb na mijn validatie.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Hhm, er staat toch 10 dagen na het aanmaken van het account.

Maar als ik jou was kan je het best even contact opnemen met de support van Bwin. Niet geschoten is altijd mis.
    • edwardwelsh
      edwardwelsh
      Bronze
      Of ga anders naar de bwin.com en klik door naar mijn account ==> poker. Daar staan uw actieve bonussen.
    • Knien12
      Knien12
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh
      Of ga anders naar de bwin.com en klik door naar mijn account ==> poker. Daar staan uw actieve bonussen.
      Bedankt voor de aanvulling (ik bedoelde trouwens contact opnemen om te kijken of ze die bonus alsnog willen toewijzen).
    • goalgetter3
      goalgetter3
      Bronze
      Ok, Bedankt voor de antwoorden!