daar ben ik dan

• Helly112
      Helly112
      Bronze
      Even een introductie

Ik heet dus Rene, username zit deels in n'n achternaam =)
      Kom uit het prachtige zeeuws-vlaanderen ben 29 en werk als grensarbeider op BASF in Antwerpen (Belgie) in ploegen systeem.

maar dat is eigenlijk het boring gedeelte.

naast werk heb ik een vrouw en 2 kids :facepalm: :facepalm: :facepalm:

hobby's:

Circuitrijden met m'n Yamaha R6: een 10-tal dagen per jaar.

En uiteraard waar ik hier voor ben, Het machtige pokerspel :spade: :heart: :diamond: :club:

ben eens een jaar of 2-3 geleden begonnen en speelde toen als total fish en ben ergens rond de $100,- kwijt gespeeld. gezworen dat het niks voor mij was bla bla bla....

vervolgens zie ik het steeds meer op tv en begon het weer te kriebelen... dan op pokerstarstv de sunday million beginnen volgen enz enz enz...

uiteindelijk de stap gezet om het nog eens te proberen. via google eigenlijk hier terecht gekomen om een goede start te maken. nu is het zover, de quiz gehaald en de $50,- op poker 770 laten zetten (wist ik veel).

nu mijn mening over poker 770 is gewoon jammer.... ik was pokerstars gewend. cash games nauwelijks bezet op de micro stakes enkel de sng's zijn te doen... affijn ik een dag of 2 gespeeld, geen winst nog verlies maar wil graag cash tables spelen dus ik laat € 30,- uitbetalen krijg ik een mail dat ik het startersgeld niet mag laten uitbetalen ?(

dus ik pissed :P dan maar € 20,- op PS gezet, inmiddels door verschillende cash games (micro) en $ 1-1.5 sng en mtt tot $60,- weten te klimmen. op een uur of 10 tijd :]

moet erbij vermelden dat ik dankzij pokerstrategy heel veel geleerd heb en hoop nog veel meer te leren :D

dit voor zover mijn introductie
  • 8 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey Rene, welkom nog op de site!

Als je alleen PokerStars gewend bent, is het inderdaad een overschakeling om op Poker770 te gaan spelen. Maar zoals je al aangaf heeft het ook voordelen door het lagere niveau van de spelers, waardoor je winrate omhoog gaat. :)

tables spelen dus ik laat € 30,- uitbetalen krijg ik een mail dat ik het startersgeld niet mag laten uitbetalen

Voor het uitbetalen van het startkapitaal op Poker770 geldt inderdaad dat je of $50 aan rake moet genereren of dat je zelf $20 stort.

moet erbij vermelden dat ik dankzij pokerstrategy heel veel geleerd heb en hoop nog veel meer te leren

Goed om te horen dat je al veel hebt kunnen leven. Als je nog ergens vragen over hebt, dan stel ze gerust. En hopelijk kunnen we je dan nog verder op weg helpen. :)
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Welkom!

Vind alleen dit nogal onterecht:

Oorspronkelijk gepost door Helly112
      Ik zou daarvan maken:
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      naast werk heb ik een vrouw en 2 kids :D :f_thumbsup: :s_thumbsup:
      ;)
    • brokkeman
      brokkeman
      Bronze
      Hej Rene,

Welkom op pokerstrategy.

Waar sta je juist op BASF? Een goede vriend van mij werk op de B50 eenheid (meststoffen).

Ikzelf werk op Evonik (Degussa), ook in ploegen.

Grts
    • upsssssss
      upsssssss
      Bronze
      Welkom!

Vind alleen dit nogal onterecht:

Oorspronkelijk gepost door Helly112
      Ik zou daarvan maken:
      naast werk heb ik een vrouw en 2 kids :D :f_thumbsup: :s_thumbsup:
      ;)
      Dit is beter:
      naast werk heb ik een vrouw :facepalm: :facepalm: :facepalm: en 2 kids :D :s_thumbsup: :f_thumbsup:
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door upsssssss
      Dit is beter:
      naast werk heb ik een kid :facepalm: :facepalm: :facepalm: en 2 vrouwen :D :s_thumbsup: :f_thumbsup:
      FYP^^
    • Helly112
      Helly112
      Bronze
      Dit is beter:
      naast werk heb ik een vrouw :facepalm: :facepalm: :facepalm: en 2 kids :D :s_thumbsup: :f_thumbsup:
      hahaha ja mooi :D :D :D
    • Helly112
      Helly112
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door brokkeman
      Hej Rene,

Welkom op pokerstrategy.

Waar sta je juist op BASF? Een goede vriend van mij werk op de B50 eenheid (meststoffen).

Ikzelf werk op Evonik (Degussa), ook in ploegen.

Grts
      Zit zelf op de ABS (E840) tegenwoordig styrolutions, een joint venture met ineos... kleine wereld weer al ;) :s_grin:
    • Helly112
      Helly112
      Bronze
      Voor het uitbetalen van het startkapitaal op Poker770 geldt inderdaad dat je of $50 aan rake moet genereren of dat je zelf $20 stort.
      ok dus als ik $20 stort mag ik alles eraf halen? zou wel heel gemakkelijk zijn...
      iig alvast bedankt voor de opheldering ;)