Nl 25 jj deep

• Jayrikh
      Jayrikh
      Bronze
      Ik wist niet wat te doen op de turn.. ik heb die gozer tagged als goede reg

turn raiser: 23/22

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.25(BB) Poker Stars
      Hero ($79.66)
      BB ($33.11)
      UTG ($44.85)
      CO ($65.88)
      BTN ($69.11)

BB antes $0.05
      UTG antes $0.05
      CO antes $0.05
      BTN antes $0.05
      Hero antes $0.05

Dealt to Hero J:spade: J:club:

UTG calls $0.25, fold, BTN raises to $1.30, Hero calls $1.15, fold, UTG calls $1

FLOP ($4.25) 8:diamond: 5:diamond: 4:spade:

Hero checks, UTG checks, BTN checks

TURN ($4.25) 8:diamond: 5:diamond: 4:spade: T:diamond:

Hero bets $3, UTG calls $3, BTN raises to $8, Hero folds, UTG calls $5

RIVER ($23.25) 8:diamond: 5:diamond: 4:spade: T:diamond: 2:heart:
  • 2 antwoorden
    • Letsdothisish
      Letsdothisish
      Bronze
      Ik 3bet preflop aangezien hij als goede reg een erg wijde range zal hebben om de vis te isoleren, indien ie callt lig je zeker nog voor op z'n range aangezien we zo deep zitten.

Maar je kan er ook voor opteren te callen aangezien je dan in een pot zit met de vis, maar dan ga je meestal niet verder indien je een set hit aangezien het veel te moeilijk spelen is. Het kan ook maar ik opteer voor het eerste.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door rvvrecke
      Ik 3bet preflop aangezien hij als goede reg een erg wijde range zal hebben om de vis te isoleren, indien ie callt lig je zeker nog voor op z'n range aangezien we zo deep zitten.
      Probleem tegen een relatief goeie speler is dat als je 300bb deep zit, Positie & Skill advantage echt belangrijker is dan Card advantage.

Je kan hier beide kanten opgaan maar ik prefeer zelf een flat. Ik speel hier voor pair value want JJ setminen in 300bb pot is gewoon belachelijk

De Flop is prima, de Turn zou ik bet/folden omdat UTG interesse toont + BTN niet zo 1 2 3 gaat bluffraisen tegen jouw en UTG fish

Mvg,
      Gerv