Sessie review

• HavikJo
      HavikJo
      Bronze
      Ik wil me graag meer bezig houden met het reviewen van sessies en het beoordelen van gespeelde handjes.

Speel zelf de 18mans turbo op PS.
      Review van handen op de FT gaat zeer goed met gebruik van Nash.
      Alleen weet ik niet zo goed hoe ik handen moet beoordelen die platsvinden als we nog niet op de FT zijn. Moet je dan een berekening maken met Fold equity en gewone equity?

Kunnen jullie uitleggen hoe jullie sessies reviewen, en zulke handjes beoordelen?

Oeps, deze tread moest eigenlijk in het strategie gedeelte staan natuurlijk.
  • 5 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Moet je dan een berekening maken met Fold equity en gewone equity?

Ja, en dan moet je dus in je berekening de pay out en de stacks op de andere tafel meenemen. Het is makkelijker om nash op 1 te zetten, en de ICM invloed er 'bij te denken'. Dus bedenken hoe zwaar het weegt, en altijd een stukkie tighter pushen dus.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Ik weet niet of je SNG wiz hebt anders kan je daar ook makkelijk je handjes revieuwen tevens is er een makkelijke knop om het naar nash te sturen in je HM :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door chaserr
      Ik weet niet of je SNG wiz hebt anders kan je daar ook makkelijk je handjes revieuwen tevens is er een makkelijke knop om het naar nash te sturen in je HM :)
      Neuh, niet als je niet op de FT zit, dan verpest ie het nogal.
    • chaserr
      chaserr
      Bronze
      Ah okee thx wist alleen dat je het naar toe kon sturen maar is vrij snel aan te passen om nash op cEV te zetten(1 bij structure)?
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door chaserr
      Ah okee thx wist alleen dat je het naar toe kon sturen maar is vrij snel aan te passen om nash op cEV te zetten(1 bij structure)?
      ja, je kunt sng wiz overigens ook op cEV zetten, maar goed. Het is altijd lastig natuurlijk. Wel jammer dat je niet meer stacks in kunt vullen.