1010 verkeerd gespeeld

• Joris1973
      Joris1973
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      Limit Holdem $0.25(BB) Replayer
      SB ($30)
      Hero ($17.45)
      UTG ($3.86)
      CO ($18.53)
      BTN ($19.40)

Dealt to Hero T:diamond: T:club:

UTG calls $0.25, CO calls $0.25, BTN raises to $0.50, fold, Hero calls $0.25, UTG calls $0.25, CO calls $0.25

FLOP ($2.10) 7:heart: 8:club: 4:club:

Hero checks, UTG checks, CO checks, BTN bets $0.25, Hero raises to $0.50, UTG calls $0.50, CO calls $0.50, BTN raises to $0.75, Hero calls $0.25, UTG calls $0.25, CO calls $0.25

TURN ($5.10) 7:heart: 8:club: 4:club: 3:diamond:

Hero checks, UTG checks, CO checks, BTN bets $0.50, Hero calls $0.50, UTG calls $0.50, CO calls $0.50

RIVER ($7.10) 7:heart: 8:club: 4:club: 3:diamond: 8:diamond:

Hero checks, UTG checks, CO checks, BTN checks

CO shows 5:diamond: A:spade:
      (Pre 27%, Flop 23.3%, Turn 25.0%)

BTN shows 9:diamond: 9:spade:
      (Pre 17%, Flop 4.1%, Turn 0.0%)

Hero shows T:diamond: T:club:
      (Pre 49%, Flop 55.4%, Turn 62.5%)

UTG shows 6:diamond: T:heart:
      (Pre 7%, Flop 17.2%, Turn 12.5%)

Hero wins $6.82

Ik had deze hand natuurlijk preflop moeten cappen.
      Maar dan speel ik wel uit posite tegen 4 man.
      Ben net pas overgestapt naar deze limiet dus ik denk dat ik nog iets te tight speel.
      Na villian z'n bet en recap zette ik hem eigenlijk op JJ+.
      Denk niet dat hij dit zou doen met een A* hand
      Uiteindelijk win ik nog de hand maar denk wel dat 99 de onderkant van zijn range is.
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Je had iig moeten 3-betten :] , en of je dan nog tegen 4 man zit is nog maar de vraag he. Ze callen nu 25 cent maar of ze dit met een reraise ook hadden gedaan zul je nooit weten.

As played zou ik flop ook c/r spelen grote kans dat ie bet op zo een flop. Na zijn 3-bet zou ik echter net zoals jou slechts op downcallen overgaan. TT is niet verkeerd op zo een bord maar zijn agressie betekent normaal dat ie meer dan 99 heeft ;) zoals je zegt ik zou hem meer op JJ+ zetten.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Preflop kan je 3-betten, maar een call hier vind ik ook niet zo slecht, zeker niet als je denkt dat er een grote kans is dat ze toch wel callen. Betten is in dit geval echter wel iets beter omdat ze dan nog eens 2 bets moeten callen en ze daar soms nog wel op folden.

Als het echter bv UTG raises, CO calls, BTN calls zou zijn geweest zou ik niet 3-betten, omdat ze toch altijd callen en je dan met TT OOP met 4 man in een moeilijke situatie komt.

Op deze flop ga ik donken met je overpair. Je hebt hier meestal de sterkste hand en je wilt niet graag dat BTN behind checked, wat hij op een board als dit nogal eens kan doen. Je speelt dan ook bet/3bet.

As played zou ik de flop toch cappen, omdat ik niet graag de turn behind gechecked wil zien omdat hij bv 3bet met een Ax flushdraw. Je hebt hier vaak genoeg nog de beste hand en er liggen erg veel draws waar je tegen moet protecten.