qj vs 3better

• marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      ben even aan het kijken wat beter is tegen zon active 3better.
      4betfold of gewoon flatten ip.

flop komt en is erg droog. plan van mij is floaten en bet op turn of fold als hij barrelt denk ik.
      turn is een goede kaart en ik verander daardoor omdat ik SDvalue heb. en dus nog een bluff kan callen.
      river call ik aangezien dat de turnplanning was.

Known players:
      Position:
      Stack
      SB:
      $50,5
      Hero:
      $50,78

0,25/0,5 No-Limit Hold'em (6 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy.com Elephant 0.105 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is CO with Q:diamond: , J:spade:
      2 folds, Hero raises to $1,50, BU folds, SB raises to $4,50, BB folds, Hero calls $3,00.

Flop: ($9,50) K:diamond: , 8:club: , 3:spade: (2 players)
      SB bets $5,5, Hero calls $5,50.

Turn: ($20,50) Q:heart: (2 players)
      SB checks, Hero checks.

River: ($20,50) 5:heart: (2 players)
      SB bets $17,5, Hero calls $17,50.

Final Pot: $55,50
  • 3 antwoorden
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      Met QJ breng je je al snel in grote problemen. Als je hem speelt moet je preflop 4bet bluffen. Ik fold hier preflop. As played: fold op de flop.

Riverbet is lastig na zijn turncheck. Kan een situatie zijn waarin hij een bluf laat zien wanneer je fold en gewoon een prima hand laat zien als je callt.

Zorg er gewoon voor dat je niet zo'n grote pot hoeft te spelen met een matige hand.
    • kalakaja
      kalakaja
      Bronze
      QJo heeft baggerequity maar wel blockers om mee te 4betten. Wat is zijn range om vanuit de SB vs de CO te 3betten(polarized? depolarized?) Verwachten wij een zodanige edge tegen deze aggro speler post flop te hebben dat we profitabel kunnen callen? als je iemand hebt die redelijk aggro je BTN opens 3bet is QJs wel te verdedigen maar voor de rest is QJo poep tegen een depolarized range
    • Rogier
      Rogier
      Bronze
      errr, voor mij is t moeilijk om hier commentaar op te geven. as played moet je de river wel callen, maar ik vind pre niet echt goed om eerlijk te zijn. flop is hoe dan ook naar mijn mening nooit een call gezien je wel erg weinig outs hebt to improve

ik fold daar liever, of 4bet als ie erg actief is