doorverwezen vrienden

• PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      Hoi, ik heb een aantal mensen doorverwezen. Deze hebben het startkapitaal ontvangen. Ook melden zij mij dat (1 iemand zeker) ze het geld al gebruikt hebben. maar nu staat er nog steeds dat diegene geen SP heeft ontvangen. hoe kan dit?
  • 5 antwoorden
    • Mivaro92
      Mivaro92
      Bronze
      duurt gewoon even voor dat dit is bijgewerkt ;)
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      het schijnt dus dat deze werkelijk maanden geleden al heeft gespeeld. ik vroeg hoe het gegaan was met het startkapitaal (helaas niet zo fortuinlijk..)
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      edit: zojuist heeft een nieuwe verwezen vriend (de reden waarom ik dit topic startte) wel strategy points gekregen. Dan zal die eerste toch echt een uitzondering zijn! ik ga hem is achter zijn vodden zitten dat hij (slim) gebruik moet maken van zijn gratis bankroll :D
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey PrimaMike,

Ik heb het even nagekeken. Helaas heeft maar één van je doorverwezen vrienden StrategyPoints verdiend. Een ander heeft nooit zijn echt geld account geverifieerd. En nummer drie heeft jammer genoeg nooit iets met z'n startkapitaal gedaan.

Het is wel zo dat het startkapitaal op een room vervalt na een bepaalde tijd als het niet gebruikt wordt. Het goede nieuws voor degene die zijn account niet heeft geverifieerd is dat hij het nog wel op een andere room kan aanvragen. Misschien is het een idee om hem daar eens aan te herinneren. :)
    • PrimaMike
      PrimaMike
      Bronze
      oke, dankjewel! ik zal hem dat zeker eens aanraden. (hij dacht dus dat hij het al verpseeld had) maarja, dan had hij wel SP gehad :)