25c/50c TT multiway Qhi flop

• samni
      samni
      Bronze
      Pre is standaard. Flop bet ik om value te krijgen van draws, 9's en om het veld wat uit te dunnen. Turn bet ik opnieuw omdat ik in zekere zin improve. River paired de J, wat op zich goed is voor mijn hand, en bet ik nog eens omdat een 9, een 7 of een PP nog wel zou durven callen, en een Q ergens wel had geraised...

Goede gedachtengang? Was achteraf gezien blij toen ik zijn hand zag dat ik max value haalde maar weet niet of het meestal goed is om deze play te maken.

$0.25/$0.50 Limit Holdem
      PokerStars
      10 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG Muavrs ($10.10)
      UTG+1 Propilius1 ($12.15)
      UTG+2 tuhla ($17.10)
      MP1 Samni ($14.70)
      MP2 oldboot2 ($10.85)
      MP3 John_Random ($7.40)
      CO ayeverb ($19.95)
      BTN Erbauer ($5)
      SB mxn800 ($9.50)
      BB MrZimmer007 ($6)

Pre-Flop: (1.4 SB, 10 players) Samni is MP1 10:spade: 10:club:
      Muavrs calls, 2 folds, Samni raises, oldboot2 calls, 3 folds, mxn800 calls, 1 fold, Muavrs calls

Flop: Q:heart: 7:diamond: 9:diamond: (9.0 SB, 4 players)
      mxn800 checks, Muavrs checks, Samni bets, 1 fold, mxn800 folds, Muavrs calls

Turn: J:heart: (5.5 BB, 2 players)
      Muavrs checks, Samni bets, Muavrs calls

River: J:spade: (7.5 BB, 2 players)
      Muavrs checks, Samni checks

Final Pot: 7.5 BB
  • 3 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Denk dat je beetje verkeerde hand hier neer hebt gezet :]
    • samni
      samni
      Bronze
      Klopt, gelukkig vond ik em nog terug! Het Weaktight-gedeelte moest allemaal wat snel gaan :P
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Met meer info (calling station? wat is zijn limp range? zou hij zo'n river donken met een J?) kan je op de river eventueel nog een dunne valuebet vinden (tegen 9x en lagere pocket pairs). Zelf plaats ik deze vaak nog wel.

Tegen agressieve en tricky spelende tegenstanders kan je echter beter behind checken omdat je geen raise wilt zien op de river en om een bet uit te sparen.

Tegen erg agressieve tegenstanders die flushdraws etc vaak c/r op de turn en dan altijd de river betten kan je de turn beter behind checken. Dat soort figuren betten de river toch praktisch altijd als jij weakness op de turn laat zien. Je moet dan de river ook altijd callen.

In alle andere gevallen is het goed zoals je gespeeld hebt.