25c/50c AJo, pre en turn?

• samni
      samni
      Bronze
      Volgens de charts moet ik pre folden? In het vervolg ook maar best doen, ondanks de discount die ik krijg op de bb?
      Flop lijkt me standaard.
      Als ie de turn opnieuw raised denk ik dat ik een easy fold heb tegen betere azen en twopair?

$0.25/$0.50 Limit Holdem
      PokerStars
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG oldboot2 ($11.80)
      UTG+1 John_Random ($7.35)
      MP1 ayeverb ($17.30)
      MP2 Erbauer ($5)
      MP3 MrZimmer007 ($6)
      CO Muavrs ($10.10)
      BTN Propilius1 ($12.15)
      SB tuhla ($17.20)
      BB Samni ($15.80)

Pre-Flop: (1.4 SB, 9 players) Samni is BB A:heart: J:diamond:
      oldboot2 calls, 1 fold, ayeverb raises, 5 folds, Samni calls, oldboot2 calls

Flop: 2:club: A:diamond: 7:spade: (6.4 SB, 3 players)
      Samni checks, oldboot2 bets, ayeverb raises, Samni calls, oldboot2 calls

Turn: 3:spade: (6.2 BB, 3 players)
      Samni checks, oldboot2 bets, ayeverb raises, Samni folds, oldboot2 calls

River: 8:diamond: (10.2 BB, 2 players)
      oldboot2 checks, ayeverb checks

Final Pot: 10.2 BB
  • 2 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Pre call ik zeker nog wel om flopje te zien odds zijn me iets te goed om hier weg te leggen. Als je kijkt naar de bronze SHC mag je dat al met 77+, A9s+, KJs, QJs+, AJ+ en KQ+ dus op zich nog genoeg waar je voor op kunt liggen.

Flop brengt de A dus c-r lijkt me niet verkeerd helaas donkt er iemand en volgt raise dat lijkt me best sterk of je hier al moet folden twijfel ik over??

Turn doet ie weer hetzelfde dus dan zal ie vaak set gehit hebben of 2 paar en dan lijkt het me prima moment om te folden (als dat al niet op flop moest).
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Volgens mij geven de charts niet aan wat je zou moeten doen op de BB bij een limper en een raise. In ieder geval call ik dit preflop ook wel.

Flop hit je je aas op een droog board. 3-betten zie ik geen nut in, want je gaat je alleen maar meer verliezen tegen betere handen zonder beter te weten te komen waar je staat.

Gevaar is wel dat je krijgt wat er nu op de turn gebeurd. De donk van oldboot op de turn slaat voor mij nergens op en dat op het extreem droge board doet mij er toe beslissen om toch een meer SD bound aanpak te nemen en dus ook hier te coldcallen. Oldboot is een vis (limp preflop, donk flop, donk turn) - zijn line slaat voor mij nergens op: dat kan de nuts zijn, maar kan ook een slechtere hand zijn en dus wil ik niet folden. ayeverb kan makkelijk raisen met een slechtere Ax.