25c/50c AJo

• samni
      samni
      Bronze
      Opnieuw moet ik volgens de charts hier pre folden, maar zit in positie en kan mogelijk een grote pot spelen vs meerdere spelers. Kan ik hier dan toch AJo niet spelen?

Flop word ik gedonkt, maar heb verschillende backdoors en probably nog minstens 3 live outs. Besluit dus te callen omdat ik 15.4:1 krijg. 15:1 is genoeg voor 3 outs, en mijn backdoors maken het dan alleen maar aantrekkelijker denk ik.

Op de turn bet dezelfde speler opnieuw, en vermoed dat hij hier dus wel sterk is... Maar ik denk dat ik hier gewoon moet raisen? Hij zal hier KQ, KJ, KT, ... ook nog wel betten I guess?

River as played ook gewoon callen?

$0.25/$0.50 Limit Holdem
      PokerStars
      10 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG n.carpenter ($20.80)
      UTG+1 kvinter ($13.65)
      UTG+2 MrZimmer007 ($10)
      MP1 Muavrs ($9.70)
      MP2 Propilius1 ($13.35)
      MP3 tuhla ($9.40)
      CO Samni ($10.90)
      BTN obartkev ($1.25)
      SB uzi716 ($9.30)
      BB Zidan10892 ($2.80)

Pre-Flop: (1.4 SB, 10 players) Samni is CO J:diamond: A:heart:
      n.carpenter raises, 2 folds, Muavrs calls, 2 folds, Samni 3-bets, 2 folds, Zidan10892 calls, n.carpenter calls, Muavrs calls

Flop: 5:diamond: 7:diamond: K:club: (12.4 SB, 4 players)
      Zidan10892 checks, n.carpenter checks, Muavrs bets, Samni calls, Zidan10892 calls, n.carpenter folds

Turn: A:diamond: (7.7 BB, 3 players)
      Zidan10892 checks, Muavrs bets, Samni calls, Zidan10892 folds

River: 5:heart: (9.7 BB, 2 players)
      Muavrs bets, Samni calls

Final Pot: 11.7 BB
  • 4 antwoorden
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Pre folden -> UTG raised en zijn range zal normaal gesproken sterker zijn dan AJ.

As played zou ik flop ook callen omdat je outs naar toppair en straat hebt. Turn zou ik callen je hebt wel toppair maar UTG zijn range is lastig omdat je nog vaak beat bent. Je kunt wel gaan raisen maar dit kost je net zoals downcallen 2 BB. Stel dat ie dan reraised dan moet je vaak wegleggen en zie je nog geen showdown. Was de raise van speler uit latere positie dan zou ik zeker wel gaan raisen.

River ook call om zelfde reden.
    • samni
      samni
      Bronze
      Volgens ORC is raise door UTG met AJo defenden in de big blind standaard...

Dus dan lijkt de hand me gewoon ok-ish gespeeld...
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Je zit hier toch helemaal niet in de BB dus je moet gewoon folden?

Preflop raise with 1 caller: 3-bet met AQo+

Flop is niet leuk omdat er nog 2 mensen achter je komen. Desondanks maak ik hier ook wel de call omdat pot erg groot is.

Turn raise ik niet omdat je je dan alleen maar isoleert tegen betere handen.

River standaard call.
    • samni
      samni
      Bronze
      Lolsry, misread. Was tegelijk nog wat handjes voor mezelf aan't reviewen en zal ergens misverstandje ontstaan zijn...

Dus as played lijkt ie dan wel ok.

Thx