elephant database

• timowest
      timowest
      Bronze
      Ik heb elephant gedownload als ik het programa wil openen vraag het om een wachtwoord maar bij de installatie heb ik nooit een wachtwoord op moeten geven. Ik heb het ook opniew geinstaleerd en de instalatie video bekeken weet iemand wat ik fout doe?
  • 2 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      timowest,

Ik heb zelf nog nooit Elephant geinstalleerd. Maar ik neem aan dat Elephant ook standaard gebruik maakt van PostgreSQL.

Tijdens de installatie zal PostgreSQL zelf een database aanmaken enjderen hiervoor een username en password aanmaken.

Mocht je deze niet hebben dan raad ik je aan om PostgreSQL en Elephant te verwijderen en opnieuw te installeren en dan kijken of er tijdens de installatie deze gegevens worden aangegeven.

Mocht dit niet werken dan adviseer ik je om me toe te voegen op Skype en dan installeren we dit samen even. En maak ik het wel werkend voor je.

• timowest
      timowest
      Bronze
      toxicgod,

Bedankt voor de reactie ik zal proberen elephant compleet te verwijderen en opnieuw te instaleren. mocht dit niet lukken dan zal ik u even toevoegen op skype.

Bij voorbaat dank.