Blinddefense riverbluf

• hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      Hero ($44.27)
      BB ($6.40)
      UTG ($20.48)
      UTG+1 ($10.50)
      UTG+2 ($10)
      MP1 ($8.78)
      MP2 ($15.78)
      CO ($11.53)
      BTN ($2.42)

Dealt to Hero Q:spade: K:diamond:

fold, fold, fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.35, BB calls $0.25

FLOP ($0.70) 4:spade: T:diamond: J:diamond:

Hero bets $0.52, BB calls $0.52

TURN ($1.74) 4:spade: T:diamond: J:diamond: 5:heart:

Hero checks, BB bets $0.97, Hero calls $0.97

RIVER ($3.68) 4:spade: T:diamond: J:diamond: 5:heart: 4:diamond:

Hero?

Kan ik villain hier nog laten folden? villain is 31/13 over 140 handen. te weiinig gegevens over blindplay. zijn WTSD is 20% voor wat het waard is...
  • 5 antwoorden
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Om eerlijk te zijn kan je geen scherp beeld geven over 140 handen. Daarentegen zegt 31/13 wel dat het een callingstation/fishy is. Weet niet zijn agressie daarentegen. Maar als we de hand tegen unknown spelen, zal ik hier op de turn 2nd barrelen omdat hij dan wellicht nog zijn Tx/4x/5x wilt opgeven of hij denkt gewoon dat je bluft op de flop door die c-bet en een check uit positie ziet er weak uit als je eerst hebt gecbet. Mijn redenatie is dus als volgt voor een 2nd barrel op de turn. Je hebt een OESD plus overcards. Ik denk dat elke Q/K goed is voor de showdown + natuurlijk een A en 9. Plus omdat hij dan weak hands weglegt omdat hij een 2nd barrel kan zien als iets sterks, dus betere handen laat je folden. En als zijn betere handen niet folden dan heb je nog je draw + overcards.
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Villain ziet er in ieder geval een station uit maar zijn WTSD valt toch hard mee. Daarop maak ik uit dat hij preflop gewoon veel de pot in wilt en toch wel fit or fold speelt. Ik denk dus dat hij veel gaat folden op cbets etc. In een blindplay zal hij postflop wel ietsje looser callen.

Deze flop is echt heel slecht om te betten denk ik omdat het zijn range zo hard hit. Maar je hebt natuurlijk nog extra outs en om wat te discounten nog 2Q en 2K's. Om die reden zou ik wel cbetten. Als hij hier callt is zijn range nog erg wijd. Alle jacks, alle tens, alle straightdraws en all flushdraws. (en sterkere handen).

Als je 2nd barrelt zie ik hem zowat niks van die range folden dus daarom zou ik de turn ook gewoon checken en bekijken welke odds hij je geeft om te callen. Hij bet klein dus die call ik wel. Je moet maar een klein betje van hem op de river winnen om je implieds te halen.

Op de river ch/fold ik. Ik denk dat je hem zowat niet meer kan doen folden. niet met Jx, Tx, flushes... Enkel zijn straightdaws maar die zal hij wel niet zoveel spelen omdat hij veel een freecard zal nemen op de turn + jij blockt al.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Om dit nu eens heel simpel te houden:

31/13 = vis. Don't bluff the fish.
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Orodin
      Om dit nu eens heel simpel te houden:

31/13 = vis. Don't bluff the fish.
      140 handen he... zegt wel iets over het gat tussen vpip en pfr maar als ie op een hotrun zit en de komende 140handen er maar een paar speelt is het ineens een 18/10 speler of zo.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Barrel flop barrel turn , fold river als je nogsteeds maar Khi hebt.
      Villain is een fish (31/13 en een 64 bb stack , welke indicaties heb je nog meer nodig?)
      Reden dat ik turn barrel is omdat je vaak een fd ed nog gaat doen callen die je beat op de river (imo gaat ie nooit bluffen met een FD) en je gewoon een rivershove voor value opzet als je hit , en je hebt echt zowat een half miljard outs en hij gaat nooit folden als hij iets van SD value heeft.
      Dat laatste is obv de reden dat we de river nooit bluffen :)