NL10: A7s 5way

• elderwon
      elderwon
      Bronze
      Een hand waar echt niet goed wist wat ik moest doen:

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($11.49)
      Hero ($13.97)
      UTG ($9.72)
      UTG+1 ($7.53)
      CO ($8.69)
      BTN ($11.46)

Dealt to Hero A:diamond: 7:diamond:

fold, UTG+1 raises to $0.35, CO calls $0.35, BTN calls $0.35, SB calls $0.30, Hero calls $0.25

FLOP ($1.75) 8:diamond: J:diamond: 3:spade:

SB checks, Hero checks, UTG+1 bets $0.90, CO folds, BTN folds, SB raises to $4.45, Hero ???

De SB speelt 23/12/4 met 0% 3b over 117 handen.
      Preflop call ik lekker vanwege de mooie odds. De flop is leuk. IR cbet wat te verwachten is maar dan vlamt de SB ineens een heel hoge 3b op tafel waar ik geen raad mee weet.
      Wat doe ik hier?
  • 4 antwoorden
    • Varune
      Varune
      Silver
      Je mag dan wel een draw hebben naar de nuts. De odds krijg je compleet niet. Dus zou ik hem wegleggen.
      Bij een call-> wat doe je op een nondiamond?
      Je hebt nog helemaal niks invested, dus allin klappen vind ik ook nogal overbodig.

Wacht gewoon op een beter spot :)
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Varune
      Je mag dan wel een draw hebben naar de nuts. De odds krijg je compleet niet. Dus zou ik hem wegleggen.
      Bij een call-> wat doe je op een nondiamond?
      Je hebt nog helemaal niks invested, dus allin klappen vind ik ook nogal overbodig.

Wacht gewoon op een beter spot :)
      ben ik eigenlijk volledig mee akkoord, ik fold dit ook gwn preflop.

als je like 200 300bb deep zit kan ik een call al meer begrijpen.
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Dit pre-flop folden met de BB-discount, 5-way met massive implieds? Je relatieve positie is ook echt supergoed. Dat moet toch ook voor iets tellen?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Dit pre-flop folden met de BB-discount, 5-way met massive implieds? Je relatieve positie is ook echt supergoed. Dat moet toch ook voor iets tellen?
      ow ik dacht dat hij sb zat. Mja in bb denk ik dat vr beide wel iets van argumenten zijn. Mr dan gaat het nog steeds moeilijk blijven om value te halen. Probleem is dat je ook vaker een tp enzo gaat hitten dan een monster en dan gaat het je direct wat geld kosten omdat de pot zo groot is preflop. Dat is ook een main reden waarom ik hier pre zou folden.