Wat is de klok op partypoker?

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Doe mee aan de promo dat je de pokerfest satellite ticket kunt winnen dmv 5 punten op 5 dagen te halen... echter, was het nu al bijna 0:00 uur en heb het nog net gehaald door extra hoog in te zetten zonder al te veel gevolgen gelukkig...

Maar waar staat de klok op bij party dan? Want nu nog steeds niet gereset die punten van vandaag (terwijl het 0:10 is).

Staat het misschien op daylight saving off (zomertijd uit) altijd?
  • 5 antwoorden
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      ik denk dat het Eastern Time (ET) is.
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      Op Party staat de klok toch linksonderin?

Als een actie tot 0:00 duurt , dan heb je in Nederland tot ik meen 6 uur 's morgens de tijd.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
      Op Party staat de klok toch linksonderin?

Als een actie tot 0:00 duurt , dan heb je in Nederland tot ik meen 6 uur 's morgens de tijd.
      Staat rechtsonderin, nu is het 9:21 en staat ie ook op 9:21.

Maar omdat hun de amerikaanse tijden aanhouden in het systeem is bij hun het einde van de dag dus om 6 uur 's morgens?
    • ShovingLoose
      ShovingLoose
      Bronze
      Klopt, ik heb vorige week nog een bonus op de laatste dag vrijgespeeld.
      Moest toen voor vrijdag 23:59. Ik heb em een uur later vrijgespeeld qua Nederlandse tijd en de bonus gewoon gekregen.

Mijn klokje staat nu op 6:31 EDT dus dat is de tijd die ze aanhouden voor bonussen en acties.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
      Klopt, ik heb vorige week nog een bonus op de laatste dag vrijgespeeld.
      Moest toen voor vrijdag 23:59. Ik heb em een uur later vrijgespeeld qua Nederlandse tijd en de bonus gewoon gekregen.

Mijn klokje staat nu op 6:31 EDT dus dat is de tijd die ze aanhouden voor bonussen en acties.
      okay, heb ik toch maar voor niks gespeeld alsof ik met 5bb in een toernooi zat :coolface: