Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Uitcashen met moneybookers/neteller

• pollentier
      pollentier
      Silver
      Ik heb momenteel een kleine roll op stars staan (zo'n 113 dollar) maar kreeg onlangs een 2e $50 op poker770 die ik wil vrijspelen om dan op stars te zetten. Ik wou dus $50 overschrijven naar poker770 via moneybookers omdat ik dan sneller de benodigde $50 kan raken maar ik kan van mijn pokerstars account enkel 49 dollar naar neteller storten en 1 naar moneybookers.

Dit komt wellicht omdat ik oorspronkelijk met neteller mijn storting heb gedaan. De reden dat ik niet via neteller wil werken is dat mijn neteller account in Euro staat en ze vragen altijd een 'fee' om dat om te rekenen, die fee was echt wel hoog de vorige keer ( ongeveer 1 euro op 50 dollar wat ik er over vind).

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn volledige roll toch op moneybookers kan zetten ipv op neteller? Ik heb al op beide manieren gestort op stars dus ik vind het heel raar dat ik terug naar neteller moet storten, vooral omdat mijn storting al van een eindje geleden is...

bedankt!
  • 5 antwoorden
    • m4cs3th
      m4cs3th
      Bronze
      Volgens mij wordt eerst alles uitgecashed naar de oorspronkelijke netwerken. Dus stel: je hebt 50 via moneybookers overgeboekt en 40 via neteller en je wilt 120 uitcashen dan gaan de eerste 90 altijd eerst naar de plekken toe waar je naar hebt gestort. Voor de rest mag je gewoon kiezen waar het resterende deel heen gaat.

PokerStars kijkt overigens ook naar de waarde van de dollar op het moment van storten zodat zij (en jij) geen koersverlies maken.
    • pollentier
      pollentier
      Silver
      bedankt m4cs3th!

Het is volgens mij neteller zelf die bij een storting (van neteller naar poker 770 in mijn geval) zelf een fee aanrekent, wat ik niet echt leuk vind:( .

Dus dit wil zeggen dat ik nu voor altijd met zowel een moneybookers als een neteller account zit opgescheept? (er vanuit gaande dat ik nergens mijn account bust :p)
    • pollentier
      pollentier
      Silver
      hmmm net toch gwn met neteller de overboeking gemaakt, niets van kosten voor omrekening of storting aangerekend.

zorgen voor niets dus en mijn excuses aan neteller :p
    • pollentier
      pollentier
      Silver
      toch een fee van 1% kloooootzakkeeeee :p
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Lol, change of moods binnen 1 minuut :s_biggrin: