89 middle pair donk op river

• pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Op aanraden van Yoghi ga ik enkele handen posten die ik in mijn blog had gezet en volgens mij verkeerd had gespeeld.

Nummertje 1 -> dit was mijn commentaar na de review: T/m turn lag ik denk ik wel voor omdat ze iedere keer naar me toecheckte. Maar river mag ik nooit meer callen terwijl BB tegen me in gaat donken en er 3 overcards + straatkansen liggen.

Kan ik de river nog callen of niet? Ikzelf denk van niet om de genoemde reden maar het kan zijn dat ik het mis heb hoor :] .

Grabbed by Holdem Manager
      Limit Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($5.71)
      BB ($5.11)
      UTG ($13.05)
      UTG+1 ($2.58)
      UTG+2 ($8.71)
      MP1 ($4.26)
      Hero ($2.55)
      CO ($5.31)
      BTN ($1.18)

Dealt to Hero 9:heart: 8:heart:

fold, UTG+1 calls $0.10, fold, MP1 calls $0.10, Hero calls $0.10, fold, fold, fold, BB checks

FLOP ($0.45) A:diamond: J:heart: J:club:

BB checks, UTG+1 checks, MP1 checks, Hero checks

TURN ($0.45) A:diamond: J:heart: J:club: 8:diamond:

BB checks, UTG+1 checks, MP1 checks, Hero bets $0.20, BB calls $0.20, UTG+1 folds, MP1 folds

RIVER ($0.85) A:diamond: J:heart: J:club: 8:diamond: Q:spade:

BB bets $0.20, Hero calls $0.20
  • 1 antwoord
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Je kan de river absoluut niet callen. De pot is klein, je moet dus 1/6 keer goed zijn en je bent hier nooit goed. Hij gaat altijd een betere hand hebben.

De turn twijfel ik ook over omdat de pot zo klein is, maar aangezien je last-to-act bent en ergens nog wel moet protecten tegen draws vind ik het wel ok zo.