KK en A op flop

• pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Handje 6 -> mijn commentaar: 2x barrelen met A op bord en vervolgens river callen -> dom

Lijkt me redelijk standaard wat ik daar als commentaar gaf. Hij zal hier vaak een zwakke A hebben of zie ik dat nou helemaal verkeerd?

Grabbed by Holdem Manager
      Limit Holdem $0.10(BB) Replayer
      SB ($3.43)
      Hero ($5.52)
      UTG ($2.40)
      UTG+1 ($4.32)
      UTG+2 ($1.48)
      CO ($7.47)
      BTN ($5.54)

Dealt to Hero K:diamond: K:heart:

UTG calls $0.10, fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.20, UTG calls $0.10

FLOP ($0.45) A:spade: 6:heart: 2:club:

Hero bets $0.10, UTG calls $0.10

TURN ($0.65) A:spade: 6:heart: 2:club: 5:heart:

Hero bets $0.20, UTG calls $0.20

RIVER ($1.05) A:spade: 6:heart: 2:club: 5:heart: T:heart:

Hero checks, UTG bets $0.20, Hero calls $0.20
  • 4 antwoorden
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Ik vind hier weinig mis mee. Flop betten is standaard en als hij alleen callt kun je turn denk ik ook nog betten voor value van pp's. Als hij dan weer callt is c/c denk ik de beste optie op de river. Ik zie hem op de river geen flush hebben. Ax kan natuurlijk wel nogsteeds. Maar goed ik denk dat je niet meer kan folden daar.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Je moet maar 1 op 7 keer goed zitten op de river he.

Ik weet zijn stats niet, maar hij zal ook nog vaak een pocket pair hebben of 67 ofzoiets. Zijn range is hier veel te wijd om op de river te folden.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Mijn opmerking ging ook vooral over de turn. Ik twijfel vaak op turn wat ik moet doen. Hij zal zoals jullie zeggen ook iets anders kunnen hebben maar ik denk dat ie hier vaak wel een A heeft waarom zou ie anders pre callen en ook een flop met A nog callen?

Zijn stats waren:
      VPIP 56
      PFR 9
      AF 1.3
      WTSD 39

Dus over algemeen wat aan losse kant pre qua callen en daarna niet erg actief meer mbt betten, is het hier misschien optie om turn te checken en te kijken wat ie doet of laat ik dan te vaak value liggen?
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Hij kan een pocket pair hebben. Of zoiets als 76.

1.3 AF bij een 56 VPIP is nog altijd vrij agressief. Vergeet nooit dat je AF altijd in relatie tot VPIP moet zien!

Tegen iets passievere tegenstanders zou ik gewoon t/m de river doorbetten. De river c/c spelen heeft zo weinig zin, omdat Ax handen toch altijd gaan betten en slechtere handen vaak toch zouden callen terwijl ze daarmee minder vaak betten (=negative freeroll).

Tegen deze speler denk ik dat ik vanaf de turn al op een c/c downcall overga, omdat ik gewoon niet graag een raise zie op de turn, die makkelijk een freeshowdown raise met een slechtere hand kan zijn in zo'n kleine pot en met zo'n droog board.