NL10 Turn bluf

• Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      UTG+1 = 24/8/377
      MP2 = 10/6/94

PF: Ik 3-bet, omdat ik met AK niet in een multiway pot wil spelen en het natuurlijk ook gewoon een premium hand is waar ik value uit wil halen. Ik word helaas door zowel de raiser als de caller gecalld.

F: Ik kan niet echt een hand representeren voor een c-bet en daarbij is de kans dat ik ge-check-raised word groter gezien de 3 way pot.

T: Wederom wordt er naar me toe gecheckt. Is dit een goede spot voor een delayed c-bet?

$0.05/$0.10 No Limit Holdem
      OnGame
      9 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG ($4.14)
      UTG+1 ($9.95)
      MP1 ($5.74)
      MP2 ($14.10)
      MP3 ($9.60)
      Hero (CO) ($10.59)
      BTN ($6.40)
      SB ($9.07)
      BB ($11.17)

Pre-Flop: ($0.15, 9 players) Hero is CO K :diamond: A :spade:
      1 fold, UTG+1 raises to $0.30, 1 fold, MP2 calls $0.30, 1 fold, Hero raises to $1.25, 3 folds, UTG+1 calls $0.95, MP2 calls $0.95

Flop: 10 :spade: 4 :diamond: 10 :heart: ($3.90, 3 players)
      UTG+1 checks, MP2 checks, Hero checks

Turn: J :heart: ($3.90, 3 players)
      UTG+1 checks, MP2 checks, Hero bets $3
  • 6 antwoorden
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      waarom zou je op de flop al niet cbetten als er naar je toegechecked wordt?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Kvind het wel een beetje moeilijk.

Die UTG openraiser geef ik echt een tighte range. TT+ en AQ+
      Als die andere gast niet coldcallde ging ik gewoon callen om me niet tegen beter te isoleren. Maar hier sqz k ook gewoon omdat je AK niet 3way wilt spelen. Al zijn er ook vaak voordelen zoals dat je wel iemand zal domineren.

Als je sqzed verwacht ik bijna altijd een call met de range van utg. De andere zal vaak PP's spelen of een hand als AQ.

Op de flop zou ik dus ook checken omdat hun combined ranges veel pp's bevatten die wel callen denk ik. Dus ik zou gewoon een freecard nemen.
      Als ze op de turn weer checken denk ik dat ze gewoon klaar zijn met de hand en ze dus wss AQ , PP's hebben. Dus hier kan je wel stabben. Voornamelijk omdat je nog overcards hebt + gutter.
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      waarom zou je op de flop al niet cbetten als er naar je toegechecked wordt?
      Omdat het niet echt een lekkere flop is om te c-betten. Zeker niet in een multiway pot.
      Ik wil ook mijn c-bets een beetje balancen met check behinds en daar is dit een prima situatie voor.
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Slechte spot om te bluffen imo, teveel volk in de pot.

je hebt best goede showdown value dus zou gewoon checken.

preflop 3betten overigens, je hebt blockers tegen AA en KK en positie, wat wil je nog meer? :D
    • Sol4r
      Sol4r
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door noisecore
      Slechte spot om te bluffen imo, teveel volk in de pot.

je hebt best goede showdown value dus zou gewoon checken.

preflop 3betten overigens, je hebt blockers tegen AA en KK en positie, wat wil je nog meer? :D
      Ik 3-bet toch ook preflop...
    • Vice1
      Vice1
      Bronze
      Idd gwn checken. Wat wil je laten folden? UTG heeft redelijk sterke range gezien zijn stats. Wss JJ+ fold niet en rest van zijn range split je of beat jij.

Verder heeft MP2 wss een pocket die hij ook nog wel eens flat als UTG fold omdat jouw line beetje raar is. Als je een hoge pocket had like QQ+ zou je wss juist cbetten op dit board like $2,75 door geld te krijgen van non believers. Je rept nu beetje AK, AQ of air van een mislukte squeeze imo.

Dus:

3bet PF is goed voor value en protectie omdat je niet een enorme multiway pot wilt met AK.

Flop check behind door ranges van villain + je hebt SD value.

Turn same omdat je nog wel SD value hebt en hier betten is eigenlijk gwn jezelf chargen voor draw. Lekker die freecard pakken :)