Nl 5 - Kq

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      nice hand?

Known players:
      Position:
      Stack
      Hero:
      $6,5
      CO:
      $5,46
      BU:
      $2,61

0,02/0,05 No-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with K:club: , Q:spade:
      5 folds, CO calls $0,05, BU calls $0,05, Hero calls $0,03, BB checks.

Flop: ($0,20) K:heart: , Q:club: , 5:spade: (4 players)
      Hero bets $0,14, BB folds, CO calls $0,14, BU folds.

Turn: ($0,48) 5:heart: (2 players)
      Hero bets $0,4, CO calls $0,40.

River: ($1,28) 3:heart: (2 players)
      Hero bets $1, CO raises to $2,00, Hero calls $1,00.

Final Pot: $5,28

Results follow (highlight to see):
      CO shows een flush, koning high (6h 4h)
      Hero shows (Kc Qs)

CO wins with een flush, koning high (6h 4h)
  • 6 antwoorden
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Prima gespeeld, alleen zou ik op de river check/call spelen..
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      laat ik dan niet teveel value liggen?

persoonlijk dacht ik :wat called hij wel op de flop, turn, om me vervolgens te beaten op de river. hoe aannemelijk is het hier dat hij met een flush zit. en wat beat me hier verder behalve z'n flush of wellicht een geflopt setje (wat eigenlijk maar een heel klein gedeelte van zijn range is, gezien zijn stats)
    • KillBZ
      KillBZ
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88

persoonlijk dacht ik :wat called hij wel op de flop, turn, om me vervolgens te beaten op de river. hoe aannemelijk is het hier dat hij met een flush zit. en wat beat me hier verder behalve z'n flush of wellicht een geflopt setje (wat eigenlijk maar een heel klein gedeelte van zijn range is, gezien zijn stats)
      Hoeveel handen die jij beat gaan hier nog een barrel callen?
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KillBZ
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88

Hoeveel handen die jij beat gaan hier nog een barrel callen?
      Wss any K, het is een fish... Kdenk niet dat flushes veel in zijn range zitten. En wss checkt hij Kx of AQ ofzo behind. Dus kzou ook nog betten
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wat de post boven mij zegt..

ik denk, gezien zijn stats, die hij hier ook any K called. en hoe waarschijnlijk is het dat hij enkel met 2 harten zit, als hij op de flop al een dergelijke bet called? dan verwacht je toch eerder een kx hand?

het pairen van het board maakt met het hebben van een Kx hand zijn inziens wellicht ook nog eens nagenoeg 'de nuts' en in dat geval zie je fishes ook wel eens minraisen denk ik? :f_confused:
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Heeft niemand iets aan te merken over het pre-flopspel? Dan doe ik het wel! ;)

Het is echt niet goed om met een sterke hand als KQo hier mee te limpen, zeker niet wanneer je in de SB en dus de slechtste positie aan tafel zit waardoor je altijd uit positie speelt. In een limped/multiway pot is een TP altijd zeer kwetsbaar omdat de kans veel groter is dat iemand iets beters dan dat heeft. Daarom wil je pre-flop ten eerste zorgen dat mensen ervoor betalen om met slechte kaarten in de pot te blijven (je raist dus voor value) maar ook vind je het niet erg als er één of twee mensen folden waardoor je heads-up komt te zitten.

As played overbet ik de flop omdat je alleen bang hoeft te zijn voor 55 en deze vissen je heus wel afbetalen met slechtere Kx of Qx. Je wilt all-in kunnen komen nu je goed hit (wat een stuk makkelijker was geweest als je pre-flop had geraist!) en overbetten is daarvoor de enige optie.

Maar het begint hier echt pre-flop, dit is een duidelijke raise.