Nieuw hier!

• 040rick
      040rick
      Bronze
      Hallo allen!, ik ben ook nieuw hier. Heet Rick, kom uit Zeeland en ben nu 19 jaren oud. Ben van plan de 180s op pstars te gaan grinden en dan voornamelijk microstakes.

Ik zal veel gebruik maken van de site om me zoveel mogelijk in het spel te verdiepen en zoveel mogelijk er uit te halen wat er in zit.
  • 3 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Welkom Rick!

Nog een SNG-speler erbij! Is altijd leuk :) .

Heb je de quiz al gedaan? Zoja, was die moeilijk? ^^

Hou er wel rekening mee dat, moest je met de startroll ($50) beginnen, je de 180s nog niet volgens BRM kunt spelen! Deze tornooien zijn nl. heel variance-gevoelig en daar houd je best een BRM aan van ~100BI's.

Voor de rest wil ik je natuurlijk véél succes wensen en hopen dat je een echte steady 180s grinder kan worden!
    • 040rick
      040rick
      Bronze
      Dankje!, ja quiz gedaan en laten uitbetalen op everest, ik speel op pokerstars dus kijken of ik kan swappen oid. Quiz was niet al te moeilijk, 1ste keer een foutje gemaakt maar 2e keer gewoon gehaald.

ik hou de BRM aan ;)
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Die $50 kun je niet direct uitbetalen, de voorwaarden daarvoor zijn:

2. Hoe werkt het $50 startkapitaal?

Mag ik die $50 echt houden?
      • Ja! Het geld is van jou, maar...
      • Je moet binnen 30 dagen beginnen te spelen met het startkapitaal, anders vervalt het.
      • Je moet binnen 120 dagen minimaal 1000 Summit Pointsverzamelen om de $50 bonus vrij te spelen.

Wanneer kan ik mijn gratis $50 kapitaal afhalen?

Zodra je 1000 Summit Points verzameld hebt en de 120 dagen verstreken zijn, kun je de $50 en eventuele winsten uitcashen.

Dus je zult als je de $50 wil echt moeten spelen op Everest. :p