NL10: A3s

• deskcompmedion
      deskcompmedion
      Bronze
      Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      CO:
      $4.80
      BU (Hero):
      $26.77
      SB:
      $10.15
      BB:
      $15.04
      UTG1:
      $9.56
      UTG2:
      $2.78
      MP1:
      $2.80
      MP2:
      $5.42
      MP3:
      $9.80

Preflop: Hero is BU with A, 3.
      6 folds, Hero raises to $0.35, SB folds, BB calls $0.25.

Flop: ($0.75) 5, 9, 9 (2 players)
      BB bets $0.10, Hero calls $0.10.

Turn: ($0.95) 2 (2 players)
      BB bets $0.10, Hero raises to $1.25, BB raises to $2.40, Hero calls $1.15.

River: ($5.75) 4 (2 players)
      BB bets $5.75, Hero raises to $23.00, BB calls $6.44.

Final Pot: $40.94.
      Results follow: Hero shows a straight, five high(A 3). BB shows a full-house, nines full of fives(5 9). Hero wins with a straight, five high(A 3). BB wins with a full-house, nines full of fives(5 9).

gedachten:

Villan is een vis 95/16/15.4/0/33/41/64/100 vpip/pfr/3bet/fold to 3bet/ donkbet/ bet OOP turn/ bet oop river.

die jongen speelde bijna alle handjes en liet daarbij de meest gekke dingen zien. De nuts checkte hij 2 keer behind. Uit positie raisen en reraisen. 10 cent bette hij tot dan toe als hij niets had. Ik was er dus vrij zeker van dat ik op de river de nuts had. Daarom ook dat ik hem reraise en niet call wat ik normaal zou doen tegen een reg.
  • 2 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      pre vind ik fine.
      Ik denk dat ik de flop zelfs al fold , ook al denk ik vaak de beste hand te hebben.
      Reden is dat als het zo een random tard is je echt nooit goed naar showdown gaat raken met je A hi.
      Waarom je op de turn raised snap ik ook niet.
      Je hebt 2 draws , maar je weet dat villain rare dingen doet.
      Wat is je plan als hij groter raised dan een minraise?
      Dan moet je imo folden terwijl je prima gewoon kon callen.
      De river is de easiest raise ever , als je hier ooit niet raised tegen gelijk wie mis je echt tonnen value.
      Snap niet dat je overweegt hier gewoon te callen tbh , je hebt altijd de nuts ...
    • W4lrusk4ne
      W4lrusk4ne
      Bronze
      Ik zie totaal het nut niet een pot zo op te blazen op de turn tegen een call happy fish waar je wellicht een gigantische edge op hebt. Dat je de turn raised vind ik uberhaupt niet ok, maar tegen een speler met zo'n stats is de fold equity die je behaald door te raisen op de turn = 0. Z'n range na je PF raise = any two dus ook 55, 22, 44, 95, 92, 94, ... Als ik toch in zo'n spot terecht kom call ik, hopende dat villian een 9x overspeeld die geen Full house maakt... Zelf ben ik behoorlijk nitty, een reraise AI op de river behoord niet tot mijn repertoire :) wat misschien wel een leak is van mezelf tegen dit soort :f_eek: