Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

Wat zijn target events?

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ik heb, na veel spelen eindelijk mijn ticket gewonnen voor de $20000 pokerfest megasatellite.

Kan echter nog niet registreren, heb maar een mail naar support gedaan nu.

Op de promopagina staat nu: You have won a Pokerfest $20,000 Mega Satellite. Enjoy. , Oke, ik denk dat ze het ticket bedoelen?? :D

Ook zie ik bij de 20k satellite lobby naast de normale prijzen, staan, target event: Pokerfest #1 en dan de naam van het event verder.

Wat betekent dit? Dat je die ook kunt winnen? En hoe win je die dan?

• 2 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Dat is volgens mij gewoon volgens de pay-out. Je wint dus telkens een ticket voor een ander tornooi. Weet niet juist welke dat zijn, speel nl niet op Party.

Waarschijnlijk is de 1e een echt tornooi en de andere nog extra satteliettornooien.
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Mmm oke, denk dus dat target events bij satellites staan, en dat het systeem deze heeft gekozen om aan te geven.

Heb mail van support:

Thank you for contacting Customer Service. Congratulations on being qualified to win an entry to the Pokerfest $20,000 Mega Satellite tournament! Please note that all entire's will be awarded to eligible players at the end of the promo period (14th October 2011). Once the entry is added to your account, please follow the steps given below to check the status of the 'Freeroll' in your PartyAccount: > Login via the "Lobby" > Click on "My Account" and select the 'Transaction History' link > On the 'Transaction History' screen, from the drop down box choose the transaction type as 'Freeroll Account Activity' and then choose a specified date range for which you want to view for 30 days at a time. You may then register for the tournament. The ID is 2372651 and you will find it under freerolls tab. In case you have further questions, we will be more than happy to assist you. We are available 24/7 by e-mail, live chat and phone. Thank you for choosing us as your online gaming site. Best regards, Anupama Customer Service

Wat een nichten daar weer bij PartyPoker... er staan al 3 mensen geregistreerd bij het toernooi, zodat het lijkt alsof er niet veel animo voor is, en ik vraag me dan ook af hoe deze al hebben kunnen registreren. Om dan vervolgens de deur open te doen en blijkt dat je weer aan een heeeel groot toernooi meedoet :rage:

Hopelijk verneuken ze die PokerStrategy 10k depositor's freeroll+WPT package niet nogmaals aankomende zondag, wat de vorige keer wel het geval was.