Teddy's Blog: A NLHE 6-Max Grind

• ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze

:heart: Let's play some cards! :heart:

[CENTEr]INTRODUCTIE[/CENTER]

Welkom allen, bij mijn nieuwe blog! Enige tijd geleden begon ik mijn eerste blog: Teddy's Blog - Moving up to NL10 HU
      Deze blog raakte helaas verwaarloosd, mede doordat mijn zin in poker drastisch gezakt was.
      De velen bad beats, coolers en variance van Heads-Up werden mij allemaal even te veel. Daarnaast moet ik ook toegeven dat ik te overmoedigd was.

Uiteindelijk had in mijn bankroll toch laten uitgroeien tot zo'n $1100. Dit heb ik grotendeels uitgecashed en nu ben ik van plan om een frisse start te maken, ditmaal op de 6-Max tafels van 888Poker.

Nu ben ik van nature geen 6-Max speler, ik heb dus enorm veel om te leren.
      Ik zal proberen deze blog iedere dag te updaten. Natuurlijk zullen er dagen zijn dat ik er niet ben / speel, dit wordt uiteraard van tevoren gemeld.
      De reden dat ik deze blog start, is motivatie. Zolang ik een pokerblog bijhoud, zal ik meer tijd investeren in poker zelf en hopelijk op langere termijn beter worden!

:heart: Wat/Waar/Hoe :heart:

Website: 888Poker
      Begin bankroll: $185
      Soort spel: NLHE 6-Max BSS
      Limiet: NL 6

:spade:D oel :spade:

Van NL10 naar NL100 in 50,000 handen!

Nu zullen velen van jullie denken dat dit onmogelijk is. Daarom ga ik juist deze challenge aan.
      De Engelse blog van dylboi011
      gebruik ik hiervoor als voorbeeld. Hij heeft laten zien dat het mogelijk is, zelfs als je een beginnend pokerspeler bent!

De handen die ik speel op NL6 zullen dus niet tot de challenge behoren. NL6 moet mij helpen om de verschillen tussen FullRing en 6-Max te vinden.

:club: De Grootste Verbeterpunten :club:

Tilt 'afschaffen'
      Dagelijkse handevaluatie
      Ranges bepalen/zonodig aanpassen tegen bepaalde tegenstanders
      Geen onnodige bluffs of 3-bets maken / callen.

:spade: And in my club, I will splash the pot, whenever the f*ck I please. :spade:
  • 24 antwoorden
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      CHAPTERS

PS: Chapters zullen verdeeld worden zodra ik in de limieten klim.
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Chapter 1 - NLHE 6-Max - Back to Basics

Dag 1 - Intro

En we beginnen bij NL6 met een bankroll van $185,-!

Mijn plan was om $150,- te storten om hier vervolgens NL6 mee te gaan spelen ( 25 Buy-Ins ). Toen had de chat-operator van 888Poker een leuk aanbod. Zodra ik $170,- zou storten, zou ik $15,- daar gratis bovenop krijgen. Dus ik dacht... ach what the heck, let's do it!
      Zo gezegd, zo gedaan. De oorspronkelijke $170,- werd dus $185,-

Na alles ingesteld te hebben wat er maar in te stellen valt op 888Poker, ( niet zo veel dus ) besloot ik om een eerste sessie te houden op de 6-Max tafels. Ik moest in het begin wennen aan de ietwat grotere agressie-factor vergeleken met FullRing, maar ik merkte dat dit makkelijk onder controle te krijgen was. Door middel van tight spel, playernotes en een duidelijke HUD werden sommige spelers na enkele handen al zeer exploitable.

Aan het einde van de eerste sessie heb ik 367 handen gespeeld. Toen ik nog op Pokerstars speelde, had ik gemiddeld zo'n 750-1500 handen per sessie. Dit ging wel door op FullRing 16 of meer tafels tegelijkertijd te spelen. Nu ik overgeschakeld ben naar 6-Max, begin ik met 6 tafels. Zo kan ik de spelers en de HUD goed in de gaten houden, in plaats van alleen maar op goede kaarten wachten.

Samenvatting

Ik ben tevreden met de plays die ik gemaakt heb tijdens mijn eerste sessie. De spelers zijn redelijk easy te beaten. De software is wel even wennen, maar het is niet tiltend. Er zullen altijd wat verbeter punten zijn, daarom hierbij mijn eerste 'trouble-hand':

Hand van de dag

Pacific $6.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1476364
      DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $3.94
      BB: $4.18
      UTG: $4.67
      Hero (MP): $6.18
      CO: $5.25
      BTN: $6.00

Pre Flop: ($0.09) Hero is MP with J :spade: J :heart:
      1 fold, Hero raises to $0.18, CO raises to $0.47, 3 folds, Hero calls $0.29

Flop: ($1.03) 6 :diamond: 7 :spade: 9 :spade: (2 players)
      Hero checks, CO bets $0.77, Hero ???

Villain speelt 25/10 over 54 handen, ( kleine sample ) wat redelijk tight is voor 6-Max. Zijn 3-Bet% is 5,3%. Maar hij zit niet 100BB diep aan tafel, wat ik toch raar vind...

Outcome
      Hero checks, CO bets $0.77, Hero folds

Graph van de dag - 10/10/2011

Huidige Bankroll: $199,34

Dit was dag 1 van mijn blog. Enjoy!

Oei, wat een latertje weer. Bedtijd :)
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze

Dag 2 - Setting Goals

Vandaag was een redelijk goede dag. Niet bepaald lastige spots gehad, 1 flipje gewonnen met TT vs AQo ( was een shortstack op tilt ) en voor de rest behoorlijk agressief gespeeld zodra ik positie had. Ik merk dat dit echt enorm helpt op de 6-Max tafels. Natuurlijk zitten er genoeg callingstations bij, maar daar leer je vanzelf wel mee omgaan.

Doelen voor de maand oktober

[CENTER] :diamond: [I]'The Poker Mindset'[/I] uitlezen.[/CENTER]
      :diamond: Minimaal 15,000 handen spelen.
      :diamond: Elke dag een blogupdate plaatsen indien mogelijk.
      :diamond:D e videoserie 'Major Leaks on NL50 SH' van HasenBraten bekijken.

Hand van de dag

Voor vandaag heb ik dus geen hand die ik kan posten, aangezien er gewoon straightforward gespeeld werd. Lange sessies zitten er op dit moment nog niet in. Ik wil eerst wat videos bekijken om vervolgens mijn eigen spel te analyseren en leaks te fixen voordat ik aan de echte grind begin!

Graph van de dag - 11/10/2011

Huidige bankroll: $218,02
    • luca02
      luca02
      Bronze
      Nice blog! Bolletje :)
    • olram6
      olram6
      Bronze
      Ziet er allemaal keurig uit! Jammer dat ik geen SH speel :) . Misschien toch maar eens overwegen!
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Deze keer wel langer volhouden, eh?

En eisen stellen voor "zoveel handen over moveups doen" is een recept om weer je motivatie te verliezen en de draad kwijt te raken.

Al helemaal aangezien je per moveup 12,5k handen bezig bent met sick winrate. Op NL50 > NL100 zal je al snel 25k-50k handen nodig hebben.
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
      Deze keer wel langer volhouden, eh?

En eisen stellen voor "zoveel handen over moveups doen" is een recept om weer je motivatie te verliezen en de draad kwijt te raken.

Al helemaal aangezien je per moveup 12,5k handen bezig bent met sick winrate. Op NL50 > NL100 zal je al snel 25k-50k handen nodig hebben.
      Haha, ik zal dit keer proberen om mijn blog zo vaak mogelijk te updaten, so don't worry!

Over de eisen, ik weet dat het een longshot is en mocht ik het niet halen, dan kan ik altijd tegen mezelf zeggen dat ik het geprobeerd heb. Natuurlijk ga ik daarna gewoon verder. Mijn motivatie zal daar niet onder lijden.

We zien wel waar het schip strand! ;)

Updates

Vandaag heb ik eindelijk het boek 'The Poker Mindset' binnen gehad. Ik zou dit boek al een hele tijd geleden bestellen, maar ik kon me er niet toe zetten. Uiteindelijk dus toch maar besteld via e-Bay, zo'n 2 weken geleden.

Ik zal daarom geen cashgames spelen vandaag. Nu ga ik maar eens een begin maken aan het boek. Ik ben benieuwd =) En omdat er vandaag geen 'grote' updates zijn:

Muziek!

Verder nog bedankt voor alle reacties tot nu toe :D
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      bolletje :)
      interessant, zeker om te zien wat je ervaring bij zo'n nieuwe start als voordeel kan opleveren.
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze

Dag 3 - Rollercoaster Tycoon

Zojuist heb ik weer een sessie afgesloten op NL6, 4 á 6 tafels. Naar mijn mening speelde ik mijn A-Game, dus geen 'domme' fouten gemaakt. Ik liep 1x met AQs tegen AKo, het was iemand die praktisch elke hand shovede, dus ik dacht hem te pakken, maar helaas.. :P Just a cooler, no big deal.

Sinds ik begonnen ben met het lezen van The Poker Mindset merk ik gewoon dat ik een stuk relaxter aan de tafels zit dan eerst. Ik probeer geen wraak meer te nemen op spelers die mij een bad beat o.i.d. geven, ik negeer de chat compleet wat alleen maar voor hoofdpijn zorgt als je het mij vraagt, en ik maak meer +EV beslissingen, vooral als ik de Pre-Flop Aggressor ben en op een draw zit. Ik speelde deze altijd enorm passief, zelfs met nutflush draws, dit ben ik dus aan het veranderen en tot nu toe gaat het me redelijk goed af!

Het enige nadeel van alles is dat mijn sessie behoorlijk swingy verlopen is. De all-ins vlogen me af en toe om de oren, wat opzich best wel leuk is. Ach, de graph staat hieronder dus jullie zien het vanzelf wel :f_biggrin:

Hand van de dag

DB heeft een 'steal-limped-pot% van 45% over een redelijke sample. Ik zag dat hij heel agressief was, meestal met helemaal niks. Hij bet hier pot omdat het naar hem rondgecheckt wordt. Ik 3-bet 3x zijn bet, wat veels te klein is eigelijk. Op zo'n flop moet ik het geld gewoon gelijk naar het midden zien te krijgen. Op de turn komt mijn flush aan, hier plaats ik nogmaals een valuebet die uiteindelijk gecalld wordt. De river, is echt de 1 van de slechtste kaarten die ik maar kan treffen. Nu is mijn turned flush veranderd in een redelijk waardeloze flush. Hier besluit ik eigelijk om te checken om zo naar de showdown te gaan.

Toch bet villain hier wel lekker door en shoved gewoon all-in. Zijn stack was geen 100bb diep, wat in mijn ogen al enorm fishy overkomt. Hij kon bijna nooit folden op een checkraise. Het leek wel alsof hij elke pot moest winnen, wat 1 van de slechtste dingen is wat je maar kunt doen aan een pokertafel.

Op de een of andere manier had ik gewoon door dat villain hier niks anders kon hebben dan complete air. Goede reads, blijkbaar :) !

Pacific $6.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1480479

UTG: $12.20
      MP: $6.00
      CO: $14.05
      BTN: $3.71
      SB: $6.31
      Hero (BB): $6.35

Pre Flop: ($0.09) Hero is BB with 4 :club: 8 :club:
      2 folds, CO calls $0.06, BTN calls $0.06, SB calls $0.03, Hero checks

Flop: ($0.24) 6 :club: 3 :diamond: 5 :club: (4 players)
      SB checks, Hero checks, CO checks, BTN bets $0.24, SB folds, Hero raises to $0.72, CO folds, BTN calls $0.48

Turn: ($1.68) 9 :club: (2 players)
      Hero bets $1.26, BTN calls $1.26

River: ($4.20) Q :club: (2 players)
      Hero checks, BTN bets $1.67, Hero calls $1.67

Final Pot: $7.54
      BTN shows T :spade: A :spade:
      Hero shows 4 :club: 8 :club:
      Hero wins $7.10

Graph van de dag - 14-10/2011

Huidige bankroll: $220,88
      Huidige rank op 888Poker: Chrome
    • Pieter1960
      Pieter1960
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ItsTeddyKGB

Dag 3 - Rollercoaster Tycoon

Zojuist heb ik weer een sessie afgesloten op NL6, 4 á 6 tafels. Naar mijn mening speelde ik mijn A-Game, dus geen 'domme' fouten gemaakt. Ik liep 1x met AQs tegen AKo, het was iemand die praktisch elke hand shovede, dus ik dacht hem te pakken, maar helaas.. :P Just a cooler, no big deal.

Sinds ik begonnen ben met het lezen van The Poker Mindset merk ik gewoon dat ik een stuk relaxter aan de tafels zit dan eerst. Ik probeer geen wraak meer te nemen op spelers die mij een bad beat o.i.d. geven, ik negeer de chat compleet wat alleen maar voor hoofdpijn zorgt als je het mij vraagt, en ik maak meer +EV beslissingen, vooral als ik de Pre-Flop Aggressor ben en op een draw zit. Ik speelde deze altijd enorm passief, zelfs met nutflush draws, dit ben ik dus aan het veranderen en tot nu toe gaat het me redelijk goed af!

Het enige nadeel van alles is dat mijn sessie behoorlijk swingy verlopen is. De all-ins vlogen me af en toe om de oren, wat opzich best wel leuk is. Ach, de graph staat hieronder dus jullie zien het vanzelf wel :f_biggrin:

Hand van de dag

DB heeft een 'steal-limped-pot% van 45% over een redelijke sample. Ik zag dat hij heel agressief was, meestal met helemaal niks. Hij bet hier pot omdat het naar hem rondgecheckt wordt. Ik 3-bet 3x zijn bet, wat veels te klein is eigelijk. Op zo'n flop moet ik het geld gewoon gelijk naar het midden zien te krijgen. Op de turn komt mijn flush aan, hier plaats ik nogmaals een valuebet die uiteindelijk gecalld wordt. De river, is echt de 1 van de slechtste kaarten die ik maar kan treffen. Nu is mijn turned flush veranderd in een redelijk waardeloze flush. Hier besluit ik eigelijk om te checken om zo naar de showdown te gaan.

Toch bet villain hier wel lekker door en shoved gewoon all-in. Zijn stack was geen 100bb diep, wat in mijn ogen al enorm fishy overkomt. Hij kon bijna nooit folden op een checkraise. Het leek wel alsof hij elke pot moest winnen, wat 1 van de slechtste dingen is wat je maar kunt doen aan een pokertafel.

Op de een of andere manier had ik gewoon door dat villain hier niks anders kon hebben dan complete air. Goede reads, blijkbaar :) !

Pacific $6.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 1480479

UTG: $12.20
      MP: $6.00
      CO: $14.05
      BTN: $3.71
      SB: $6.31
      Hero (BB): $6.35

Pre Flop: ($0.09) Hero is BB with 4 :club: 8 :club:
      2 folds, CO calls $0.06, BTN calls $0.06, SB calls $0.03, Hero checks

Flop: ($0.24) 6 :club: 3 :diamond: 5 :club: (4 players)
      SB checks, Hero checks, CO checks, BTN bets $0.24, SB folds, Hero raises to $0.72, CO folds, BTN calls $0.48

Turn: ($1.68) 9 :club: (2 players)
      Hero bets $1.26, BTN calls $1.26

River: ($4.20) Q :club: (2 players)
      Hero checks, BTN bets $1.67, Hero calls $1.67

Final Pot: $7.54
      BTN shows T :spade: A :spade:
      Hero shows 4 :club: 8 :club:
      Hero wins $7.10

Graph van de dag - 14-10/2011

Huidige bankroll: $220,88
      Huidige rank op 888Poker: Chrome
      Easy call indeed well played..
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Pieter1960

Easy call indeed well played..
      Sarcasme is niet nodig, dankjewel.

Had gewoon een read op villain, hij zat zowat in elke hand.
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze

Dag 4 - Rehab

Damn! Hierbij mijn excuses voor het niet nakomen van een belofte; het dagelijks updaten van mijn blog. Ik heb de laatste tijd totaal geen motivatie meer gehad om te pokeren, mede door alle scams, bots en whatnot. Daarnaast moesten er een aantal privézaken ff rechtgezet worden, dit zal ik jullie besparen. :s_cool:

Toch heb ik besloten om de draad weer op te pakken, ditmaal op Pokerstars. De software van 888Poker vond ik toch iets te tiltend, daarom deze overstap. Op het moment dat ik 888poker verliet, was mijn bankroll rond de $230. Ik zal op Pokerstars met een bankroll van $250,- beginnen zodat ik gelijk rolled ben voor NL10 SH en ik mijn challenge kan gaan beginnen!!! :s_biggrin: Één groot nadeel.. Ik speel niet getracked via Pokerstars... Oh well.

Eigenlijk ben ik op zoek naar een pokerroom met rakeback, maar ik heb tot nu toe nog niet veel interessants kunnen vinden. Als iemand een suggestie heeft, let me know! Zolang het maar geen PKR is, dat hele 3D effect is waardeloos imo. Leuk voor de casual speler, maar niet geschikt voor het 'echte' werk.

Samenvatting

Nieuwe Pokerroom: Pokerstars
      Bankroll: $250,-
      Limiet: NL10 SH

Handen gespeeld: 429/50,000

1e sessie op Pokerstars

Na alles opnieuw ingesteld te hebben op Pokerstars, ben ik weer begonnen met spelen, ditmaal op NL10. Ik heb enorm agressief gespeeld, totaal niet volgens de SHC. Er moest gewoon wat frustratie uit, met een positief resultaat. Natuurlijk zal ik dit weer gaan fixen. Verder met AQs vs huge fish Pre-Flop all-in gegaan. Hij had K4s. Hij hit 2 pair en ik merk alweer dat ik op Pokerstars speel... :P Daarna een setje 6en geflopt en even later setje 4en, beide afbetaald gekregen.

Graph van de dag

Nogmaals, excuses voor het niet updaten!!! :s_love: Als goedmakertje..

Muziek!

Hilarische clip van LMFAO =)

Huidige bankroll: $272,69
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze

Dag 5 - Jaws

Vandaag was een goede dag! Ik ben weer back op track, en merk gewoon dat ik mijn A-game speel. Squeezen en bluff-4betten begin ik ook onder de knie te krijgen, en dat al op NL10! Alhoewel ik pas net begin op 6-Max, merk ik gewoon dat ik mij hier veel prettiger voel dan op FullRing. Aanpassingen verlopen zo soepel, I love it! :s_biggrin:

Voor de rest heb ik vandaag Oh Oh Cherso gekeken, iets wat ik na Oh Oh Tirol afgezworen had om ooit nog te kijken. Het is zo enorm in scene gezet dat het gewoon niet meer leuk is. Toch kon ik het niet laten en ik heb ik aan één stuk door alle afleveringen tot nu toe van het 3e seizoen gekeken... Ik ben teleurgesteld in mezelf.. :s_cry:

In de de sessie van vandaag heb ik 1 bad beat gehad:
      Poker Stars $10.00 No Limit Hold'em - 6 players

BB: $14.47
      UTG: $7.43
      MP: $10.00
      CO: $8.82
      BTN: $4.00
      Hero (SB): $10.77

Pre Flop: ($0.15) Hero is SB with 6 :diamond: 6 :heart:
      UTG raises to $0.40, MP calls $0.40, 2 folds, Hero calls $0.35, 1 fold

Flop: ($1.30) 2 :club: 5 :club: 6 :club: (3 players)
      Hero bets $1.20, UTG raises to $2.40, MP folds, Hero raises to $8.50, UTG calls $4.63 all in

Turn: ($15.36) 7 :club: (2 players - 1 is all in)

River: ($15.36) A :spade: (2 players - 1 is all in)

Final Pot: $15.36
      UTG shows 8 :club: 8 :heart:
      Hero shows 6 :diamond: 6 :heart:
      UTG wins $14.60
      :s_confused:

Ook nog 1 flip verloren ( 99 SB vs mijn AKs in bb, gast liep constant te stealen en shovede gelijk 100bb naar het midden op een 10bb 3-bet van mij, no way I'm folding :P )

Mwah, daarnaast niet erg veel te melden. Dan blijft er nog 1 ding over en dat is de graph van de dag!

Handen gespeeld vandaag: 551
      Handen gespeeld totaal: 980/50,000
      NL10 bb/100 totaal: 37.02/100

Graph van de dag - 03/11/2011

Huidige bankroll: $290,25
    • elderwon
      elderwon
      Bronze
      Mooi zo Teddy, mag ik uit je grafiek afleiden dat je non-SD winnings ook level blijven?
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door elderwon
      Mooi zo Teddy, mag ik uit je grafiek afleiden dat je non-SD winnings ook level blijven?
      Mijn Non-SD winnings liggen hoger dan mijn echte SD winnings. Ik moet het dus vooral op agressie winnen.

Non SD winnings liggen rond de $28,-
      De SD winnings liggen rond de $12,-

Maar daarnaast heb ik nog geen 1k handen gespeeld, dus er valt nog weinig te zeggen.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Om de kans zo groot mogelijk te maken dat je deze challenge gaat halen zal ik 1 of 2 tafels gaan spelen, best saai maar op deze manier mis je geen spots en is het vast wel te halen in 50.000 handen. Het probleem is dat poker niet geheel onvariancegevoelig is. :]

Anyways, succes met je challenge! Als het je lukt ben je écht een held! :f_love:
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze

Dag 6 - Slow 'n Steady

Gister heb ik maar een hele korte sessie gespeeld aangezien ik vrij weinig tijd had. Ik heb het advies van Goedemiddag opgevolgd en op 2 tafels gespeeld. Zo kan ik inderdaad beter mijn spots uit kiezen zonder teveel afgeleid te worden door andere tafels. Het enige nadeel is dan wel weer dat de actie zo sloom gaat dat je je gaat vervelen. Ik denk dat ik het maar overschakel naar 4 tafels, dat zou geen probleem moeten zijn. Tafelselectie doe ik sowieso al, iets wat ik altijd erg belangrijk heb gevonden.

Vanavond ga ik naar HC Zandvoort om daar te pokeren. Dit staat natuurlijk los van de challenge. Tot nu toe heb ik hier 2x live gecashgamed en het niveau is nog dramatischer dan op de gemiddelde NL5 tafel. Ik buy altijd in voor €200,- en mijn totale winsten zijn tot nu toe €250,-

Hoe dit verhaal afgelopen is, zullen jullie morgen horen :) !

Handen gespeeld totaal: 1,090/50,000
      NL10 bb/100 totaal: 41.69/100

Graph van de dag - 04/11/2011

Huidige bankroll: $299,41
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze

Dag 7 - Live Grindaments, November Nineaments

Daar is 'ie weer! :s_cool:

Afgelopen weekend ben ik dus naar HC Zandvoort geweest om daar live te cashgamen. Hier ben ik zo'n 3 á 4 uur aanwezig geweest en ben ik uiteindelijk weggegaan met... €25,- winst :tongue: . Eenmaal AA gehad, iedereen pre-flop gefold. Daarnaast zat er 1 agressieve jonge gozer aan de andere kant van de tafel, die zowat vanuit elke positie met any 2 cards opende.

Op een gegeven moment kreeg ik een redelijke hand, AJo op de DB en besloot hem hiermee te 3betten. Aangezien ik op de DB zat had ik positie op hem, iets wat altijd mooi meegenomen is. Hij besloot te callen en de flop kwam J 9 6, rainbow. Hij checkt, ik c-bet en hij fold. Dit was zo'n beetje de enige actie die ik heb gehad in 3 uur tijd. Één andere gozer besloot om pre-flop een 'shortstack' met €60,- te callen met 85s.. Yup, dit is het niveau dat ik gewend ben aan deze tafels.

Toch de sessie profitabel kunnen afsluiten + ik krijg nu voortaan gratis entree bij HC vanwege de 'favorite card'. :heart:

Vandaag heb ik nog een korte sessie gedraaid op NL10, 4 tafels. Niet veel interessante spots tegengekomen, redelijk standaard plays gemaakt en een klein beetje gesqueezed. Vanaf morgen ben ik van plan om wat meer volume te gaan draaien op de tafels, want op deze manier kom ik nooit aan de 50,000 handen :P

Ik heb wel gemerkt dat sinds ik op 4 tafels speel, ik veel meer spots vind om o.a de blinds op te pakken, te 3-betten/4-betbluffen. Ik raad het iedereen aan, ook al ben je een fanatiek 24-multitabler oid! Je speelt wel minder handen p/u maar je winrate zal drastisch omhoog gaan.

Vanavond ben ik van plan om weer verder te gaan met het lezen van 'The Poker Mindset'. Ook heb ik nog een groot deel van de November Nine gevolgd. Mijn favoriet Ben Lamb zit er nog steeds in. Man, man, man, wat een baas is die vent :pokerface: .

Handen gespeeld totaal: 1,207/50,000
      NL10 bb/100 totaal: 46.90/100

Graph van de dag - 07/11/2011

Huidige bankroll: $316,04
    • ItsTeddyKGB
      ItsTeddyKGB
      Bronze
      Korte update: Laatst had ik PKR gedownload om te kijken of de software te harden is. Vervolgens probeer ik een storting te maken, pakt hij iDeal weer niet en ben ik dus mij referentiecode naar PokerStrategy kwijt waardoor ik alweer niet getracked kan spelen. Ik word het een beetje zat :rage:
    • 1
    • 2