FDB op pokerstars als je de pokerstrategy code gebruikt

• pceetje
      pceetje
      Silver
      heey,

ik zie dat er vanaf nu terug een FDB gegeven wordt op pokerstars.
      als je echter de marketingcode van pokerstrategy gebruikt, krijg je die nog niet, of het staat in ieder geval niet op de website. klopt dit?
      komt er hier nog verandering in?

alvast bedankt
  • 6 antwoorden
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Hey pceetje,

Op het moment hebben wij inderdaad nog geen bonussen voor PokerStars.be, dus die vind je inderdaad nergens terug. Maar uiteraard kun je er door het invullen van onze marketing code 'strategy-be' getracked spelen, waardoor je meer StrategyPoints gaat verdienen. :)

En PokerStars heeft zelf sinds kort de 'Eerstestortings-freerolls', waarmee je een ticket krijgt voor een Directe Beloning Sit & Go met een gegarandeerde waarde van € 10. Wat dus eigenlijk neer komt op een FDB. ;)

Je kan dus en tracked spelen en gebruik maken van een bonus. :)
    • Kidpoker777
      Kidpoker777
      Bronze
      Als ik het goed begrepen heb is het namelijk zo dat pokerrooms die legaal zijn in België (en dus een licentie hebben) geen geld bonussen mogen geven aan hun spelers. Op pokerstars.be kan je volgens mij dus met geen enkele code een FDB verkrijgen.
    • Nordin
      Nordin
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Kidpoker777
      Als ik het goed begrepen heb is het namelijk zo dat pokerrooms die legaal zijn in België (en dus een licentie hebben) geen geld bonussen mogen geven aan hun spelers. Op pokerstars.be kan je volgens mij dus met geen enkele code een FDB verkrijgen.
      Inderdaad mag er officieel geen FDB gegeven worden, daarom heeft PokerStars de contructie bedacht met de Directe Beloning Sit & Go's.:)

Om daar gebruik van te kunnen maken, moet je wel de Stars code 'FIRSTBE' gebruiken bij je storting.
    • pceetje
      pceetje
      Silver
      betekent dit dat ik beide codes tegelijk kan gebruiken? nl die van pokerstrategy en die van pokerstars zelf?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      De marketing-code is de code die je gebruikt bij het aanmaken van de account. Hiermee geef je aan dat je gekoppeld wilt spelen met PokerStrategy.com. Verder geeft deze marketing-code je nog geen bonus.

Daarvoor heb je de bonuscode nodig. Deze bonuscode FIRSTBE vul je in bij het maken van je eerste storting. Je krijgt dan de tickets voor de first deposit freerolls wanneer je het benodigde aantal punten verzameld hebt.
    • pceetje
      pceetje
      Silver
      Ok, thx!