== Wekelijkse $2.280 Depositor Freeroll ==

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin

[SIZE=18]Wekelijkse Depositor Freeroll[/SIZE]

• Wanneer? Iedere donderdag om 20:00
      • Wat? Win jouw deel van $1.000 prijzengeld
      • De nummer 1 en 2 van elk toernooi wint een buy-in voor de Quarterly Million ter waarde van elk $640!

[SIZE=18]Hoe kan ik meespelen?[/SIZE]

• Je hebt een via PokerStrategy.com aangemaakte account bij PartyPoker. (met de bonuscode "PSVIP" of als je het startkapitaal ontvangen hebt bij Party "PSDB100")
      • Je maakt in de week voor de freeroll een storting (De periode voor de storting is van woensdag 07:00 uur tot woensdag 06:59 uur in de week van de freeroll zelf)

[SIZE=18]Waar vind ik de freeroll?[/SIZE]

Open de PartyPoker lobby, selecteer de Tournaments tab. In het vak "Game Name" selecteer je Specials en je vind de freeroll dan in het toernooioverzicht onder de naam "PokerStrategy $1,000 Depositor Freeroll". Zie ook het screenshot hieronder:

In deze thread kun je jouw successen delen met onze andere leden. Alvast veel succes aan de tafels!

[SIZE=18]Wil je nog meer?[/SIZE]

Dan kun je iedere dag ook nog eens meespelen in onze twee dagelijkse $100 freerolls bij PartyPoker. Je hoeft hiervoor niet te storten!

Gerelateerde onderwerpen
      [list]
      [*]Dagelijkse en wekelijkse freerolls bij al onze pokerrooms
      [*][url=http://nl.pokerstrategy.com/free-poker/]Gratis kleine startkapitalen voor al onze leden[/URL]
      [/list]
  • 27 antwoorden
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      De code is toch PSDB100?

Oja, en trouwens, kan ik nog aanspraak maken op de 100% bonus tot $500 bij mijn volgende storting, omdat ik de vorige bonus niet gecleared had hiervan (niet eens 1 level, en ik moest hem forfeiten om het startkapitaal vrij te spelen...)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey djpj,

Je hebt helemaal gelijk :facepalm:

Ik heb het direct even aangepast in de thread.
      In principe krijg je als je het startkapitaal ontvangen hebt in plaats van de first deposit bonus de PSDB100 bonus.

Wanneer je deze echter nog niet hebt kunnen gebruiken, dan kun je altijd even contact opnemen met de support van PartyPoker om dit uit te leggen en aan te geven dat je graag een storting zou maken als je een bonus kunt ontvangen.

Misschien kunnen ze je dan alsnog een bonus toekennen bij een storting :s_cool: Je kunt hen bereiken via: info@partypoker.com
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Hey djpj,

In principe krijg je als je het startkapitaal ontvangen hebt in plaats van de first deposit bonus de PSDB100 bonus.

Wanneer je deze echter nog niet hebt kunnen gebruiken, dan kun je altijd even contact opnemen met de support van PartyPoker om dit uit te leggen en aan te geven dat je graag een storting zou maken als je een bonus kunt ontvangen.

Misschien kunnen ze je dan alsnog een bonus toekennen bij een storting :s_cool: Je kunt hen bereiken via: info@partypoker.com
      Ik had gisteren nog mijn eerste maal gestort met PSDB100. Eerste maal dat ik stort na de 50$ gratis op PartyPoker. Kom ik via support van Nordin te horen dat mijn account te oud is :f_cry: (van january 2008). Kan ik echter toch geen toegang krijgen voor deze freeroll? Zou mooi zijn..

Groeten,

LgnDe
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Hey djpj,

In afwachting van het startkapitaal had ik al een storting gedaan :facepalm: met de bonus tot PSVIP 500 dollar ofzo volgens mij.

Heb support even gemaild ja.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Heyhey,

Ongeacht of je de bonus al hebt, als je deze week een storting hebt gemaakt, dan kun je donderdag wel meespelen in de depositors freeroll (Als de storting na woensdag 07:00 was). Mits je account gekoppeld is aan PokerStrategy.com.

Ook kun je komende zondag meespelen in onze grote $18.000 depositors freeroll bij PartyPoker:
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Helaas geen bonus...

nou laat maar komen die toernooien :D dit keer heb ik ook volop de tijd ervoor.

New player 1.5k freeroll 15 oktober 20:00

20k Pokerfest mega satellite 16 oktober 19:00

PokerStrategy 10k depositor's freeroll + WPT Amneville NL hold'em 16 oktober 17:00

$5000 bankroll booster 16 oktober 20:30

Pokerstrategy weekly $2280 depositor freeroll +pokerfest 20 oktober 20:00
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hmm, jammer van de bonus :rage:

Maar bij PartyPoker krijg je normaal regelmatig speciale promo's of extra reloadbonussen aangeboden, dus misschien kun je daar dan nog van profiteren.

Je hebt in ieder geval alvast een erg mooi toernooischema op het programma staan zie ik!
      Alvast veel succes
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Ja, als pokeren goed gaat ga ik dat ook wel doen... weer 25 dollar storten en dan krijg je die 100% 25 dollar actie weer :P

Wel jammer dat je maar 1 bonus tegelijk kan clearen en dat de party points niet zo heel vlug gaan.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Ik heb mijn neefje geholpen met het aanmaken van zijn account op Partypoker. Hij heeft de quiz gehaald en zo kan hij zijn startkapitaal krijgen op Partypoker.

Nu heeft hij zijn account aangemaakt met de code: PS150 zoals aangegeven staat in de de handleiding: http://nl.pokerstrategy.com/quiz/platform/1/

Maar nu zie ik hier er 2 geheel andere marketingcodes zijn.

Heeft hij nog recht op een ticket voor deze freeroll of moet hij dan een deposit maken met een andere code?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Deze codes in dit topic gaat over de deposit bonus codes, voor de depositor freeroll.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Heyhey,

Ongeacht of je de bonus al hebt, als je deze week een storting hebt gemaakt, dan kun je donderdag wel meespelen in de depositors freeroll (Als de storting na woensdag 07:00 was). Mits je account gekoppeld is aan PokerStrategy.com.

Ook kun je komende zondag meespelen in onze grote $18.000 depositors freeroll bij PartyPoker:
      Ik kan me dus niet registreren voor de 10K DEP Freeroll + WPT package. Er staat dat ik niet invited ben ?( . In de Wekelijkse $2.280 Depositor Freeroll kon ik namelijk wel spelen. Kan dit aub asap opgelost worden?

Mvg,

LgnDe
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LgnDe
      Heyhey,

Ik kan me dus niet registreren voor de 10K DEP Freeroll + WPT package. Er staat dat ik niet invited ben ?( . In de Wekelijkse $2.280 Depositor Freeroll kon ik namelijk wel spelen. Kan dit aub asap opgelost worden?

Mvg,

LgnDe
      Ah nee, not this shit again... of party verkloot het weer met de tickets (voor de 2e keer al op rij)...

Maar ik heb hetzelfde, maar ik weet wel zeker dat de registratie pas om 17:00 uur vandaag zou beginnen? ?(
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      Ah nee, not this shit again... of party verkloot het weer met de tickets (voor de 2e keer al op rij)...

Maar ik heb hetzelfde, maar ik weet wel zeker dat de registratie pas om 17:00 uur vandaag zou beginnen? ?(
      Heb hierjuist (na 17:00) nogmaals geprobeerd. Maar tevergeefs, dit is echt wel balen.. In ticket ook nog geen antwoord gekregen van PokerStrategy. Weet jij al iets meer?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze

Heb hierjuist (na 17:00) nogmaals geprobeerd. Maar tevergeefs, dit is echt wel balen.. In ticket ook nog geen antwoord gekregen van PokerStrategy. Weet jij al iets meer?
      Nee bij mij doet ie het ook al niet. Was de vorige keer ook al zo bij Partypoker, belachelijk ronduit van zo een pokersite dat ze dit tot twee keer toe weten te verkloten. De vorige keer was het toernooi later verplaatst, en ik nam aan dat het deze keer toch wel echt goed geregeld zou zijn...

mailen naar support dan maar!
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Is er een admin in de zaal? Partypoker gooit weer eens roet in de depositor freeroll :rage:
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Is er een admin in de zaal? Partypoker gooit weer eens roet in de depositor freeroll :rage:
      Yes, er is momenteel helaas een probleem bij de $18.000 freeroll. PartyPoker is op de hoogte van het probleem en werkt aan een oplossing. Hopelijk kunnen ze deze ook snel bedenken zodat het toernooi wel gewoon kan doorgaan en iedereen zich kan inschrijven.
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Yes, er is momenteel helaas een probleem bij de $18.000 freeroll. PartyPoker is op de hoogte van het probleem en werkt aan een oplossing. Hopelijk kunnen ze deze ook snel bedenken zodat het toernooi wel gewoon kan doorgaan en iedereen zich kan inschrijven.
      Dit is erg jammer dit. Er komt niet veel vooruitgang in. Kan toch niet zo moeilijk zijn. Gewoon kijken welke PokerStrategy leden een storting hebben gedaan tussen 2 datums. Moet toch easy zijn voor programmeurs :) , moet zeker op een uurtje op te lossen zijn. Waarschijnlijk werken deze programmeurs zondag niet :evil: .

Vraag mij wel af welke deze drie leden zijn die reeds ingeschreven zijn... WTFH4X :coolface: :coolface: :coolface:
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Dit is erg jammer dit. Er komt niet veel vooruitgang in. Kan toch niet zo moeilijk zijn. Gewoon kijken welke PokerStrategy leden een storting hebben gedaan tussen 2 datums. Moet toch easy zijn voor programmeurs :) , moet zeker op een uurtje op te lossen zijn. Waarschijnlijk werken deze programmeurs zondag niet :evil: .

Vraag mij wel af welke deze drie leden zijn die reeds ingeschreven zijn... WTFH4X :coolface: :coolface: :coolface:
      Bij partypoker vinden ze dit soort zaken na 10 jaar online poker site ervaring nog steeds erg moeilijk :coolface:
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Bij partypoker vinden ze dit soort zaken na 10 jaar online poker site ervaring nog steeds erg moeilijk :coolface:
      Ze zouden beter op PokerStars ook eens zo'n tornooitje moeten regelen. Daar zullen er wel geen problemen optreden :coolface: . PokerStars support is snel en top :D .

Ik zie het tornooi nergens meer terug. Het zal waarschijnlijk dus gecancelled zijn?
    • 1
    • 2