[AFGEROND] [Staking] MTT t/m 27$

• AmsterdamCalling
      AmsterdamCalling
      Bronze
      Hey allemaal,

Graag zou ik een staking willen krijgen (net zoals de rest van de community), hieronder de benodigde informatie:

Wie ben je?
      Ik ben Nanne, 21 jaar en al jaren pokerspeler. Bij de meesten hier wel bekend.

Waarom wil je een staking?
      Het leven als student is zwaar en de economische recessie heeft toegeslagen. Twee redenen dat ik mijn gehele bankroll heb uitgecashed. Daarnaast speel ik altijd serieuzer met andermans geld. Vanaf november ben ik weer aardig vrij en zou ik graag weer MTT's gaan grinden op zaterdag en zondag (doordeweeks ben ik echt te druk).

Wat ga je spelen?
      Ik wil MTT's gaan massen in het weekend tot en met 27$ buy in.

Wat zijn de totale kosten?
      Het liefst ontvang ik 1000$ bij aanvang waar ik mee aan de slag ga, speel ik zo veel mogelijk en noteer alles in een excell bestandje.

Op welke termijn zou de staking afgerond moeten zijn?
      Een proefperiode van 1 november 2011 tot en met 31 december 2011, daarna kijken of het rendabel is voor beide kanten.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit?
      Uitbetaling zal 1 januari 2012 gebeuren en volgens een 55/45 winstverdeling voor de staker.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      Je kunt het geld overmaken op PokerStars, het liefst heb ik 1 staker die ook af en toe meekijkt en mij eventueel van tips voorziet (kan ook zonder, maar enige controle kan nooit kwaad)

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, etc):
      M'n winst op Pokerstars is de afgelopen drie maanden enigzins gedaald, er komt dus een upswing aan :s_cool: Overleg kan via skype (ik stuur een berichtje met mijn skype bij getoonde interesse).

Uploaded with ImageShack.us

Overzicht stand van zaken:
  • 9 antwoorden