AKo TPTK en nut flushdraw

• Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Denk dat ik dit hand goed gespeeld heb, maar toch eens checken voor de zekerheid :)

PokerStars - $0.10 NL (9 max) - Holdem - 7 players
      Hand converted by PokerTracker 3

SB: $3.16
      BB: $11.00
      UTG: $4.02
      UTG+1: $10.00
      MP: $13.10
      CO: $10.00
      Hero (BTN): $10.17

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has A:club: K:spade:

fold, fold, MP raises to $0.30, fold, Hero raises to $0.90, fold, fold, MP calls $0.60

Flop: ($1.95, 2 players) A:heart: 5:club: 8:club:
      MP checks, Hero bets $1.60, MP calls $1.60

Turn: ($5.15, 2 players) 4:club:
      MP checks, Hero bets $3.67, MP raises to $10.60 and is all-in, Hero calls $4.00 and is all-in

hier nog tijdje zitten nadenken, maar uiteindelijk gecalled omdat ik weinig handen in zijn range zag die mij beaten.
      flush: leek mij onwaarschijnlijk aangezien hij dat een reraise oop moet gecalled hebben met een KQ ofzo (aangezien ik de A van flush heb)
      set: Aces had hij preflop gereraised, 5e had die gefold dus mss 8e.
      double pair: zie A5 ofzo niet echt in zijn range zitten waarmee hij preflop reraise gaat callen

waar zet ik hem dan op? A10+ voor de rest zie ik (of zag ik) maar weinig handen in zijn range waar ik me zorgen over moest maken. dus met de odds die ik krijg moet ik wel callen, zeker aangezien ik zelf nog draw naar de nuts

River: ($20.49, 2 players) 5:spade:

results:

MP shows 9c Tc (Flush, Ten High) (Pre 40%, Flop 34%, Turn 84%)
      Hero shows Ac Ks (Two Pair, Aces and Fives) (Pre 60%, Flop 66%, Turn 16%)
      MP wins $19.48
  • 5 antwoorden
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Nice hand, solide gedachtegang. Het is een stomme cooler maar je hebt de hand prima gespeeld. :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Nice hand, solide gedachtegang. Het is een stomme cooler maar je hebt de hand prima gespeeld. :)
      Ik zat eens over zijn range na te denken.
      Als dit een reg is vind ik de call echt maar nipt te doen.
      Dit zie ik nooooit iemand met top pair doen.
      Altijd met flushes, sets of two pair hoe klein de kans ook is dat hij dat heeft. De kans mag misschien wel klein zijn maar ik zie een goede speler dit gewoon niet met iets anders doen. Dan heb je rond de 20% equity. Dus dan kan je wel de call maken inderdaad.
      Als je dieper zat en je 30% nodig had is een fold wel geplaatst toch?
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Een reg gaat niet setminen of drawen uit positie in een 3-bet pot 100bb diep. Het enige waar je dus bang voor hoeft te zijn is AA en dat is één combo. Verder heb je een freeroll tegen andere AK (wat veel meer combo's zijn) vanwege je nutflushdraw en crush je AJ/AQ. :)
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Wryzeth
      Een reg gaat niet setminen of drawen uit positie in een 3-bet pot 100bb diep. Het enige waar je dus bang voor hoeft te zijn is AA en dat is één combo. Verder heb je een freeroll tegen andere AK (wat veel meer combo's zijn) vanwege je nutflushdraw en crush je AJ/AQ. :)
      Hoe reg is hij dan? :D
    • Wryzeth
      Wryzeth
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Farmarchist
      Hoe reg is hij dan? :D
      Erreg slecht. :f_ugly: