flopped set vs possible flush

• Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      PokerStars - $0.10 NL (9 max) - Holdem - 7 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (BTN): $9.70
      SB: $14.71
      BB: $10.00
      UTG: $6.93
      UTG+1: $17.88
      MP: $10.00
      CO: $10.00

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has 6:heart: 6:diamond:

fold, fold, MP raises to $0.30, fold, Hero calls $0.30, fold, BB calls $0.20

Flop: ($0.95, 3 players) J:diamond: 6:club: T:diamond:
      BB checks, MP bets $0.55, Hero raises to $1.50, fold, MP calls $0.95

Turn: ($3.95, 2 players) 4:diamond:
      MP bets $2.25, Hero calls $2.25

Ik heb hier gecalled omdat gewoon folden mij te zwak overkwam (waardoor ik mijzelf in een moeilijke positie zet voor de river), maar flat callen is natuurlijk vrij passief. Het probleem met reraisen is dat ik al direct moet reraisen naar 5-6$ en dus eigenlijk pot comitted ben. Een shove isolate mij dan weer tegen de flush... dus eigenlijk geen idee wat ik hier precies had moeten doen :f_biggrin:
  • 2 antwoorden
    • Farmarchist
      Farmarchist
      Bronze
      Op de flop mutiway groter raisen plz :) . $2.2 ofzo...

Als hij daar callt zet ik hem ofwel op QK'ish handen dus straightdraws, ofwel flushdraws ofwel een hand als AJ, KJ...

Als hij op de turn donkt is dat in mijn ervaring altijd een gehitte turn. Ik zie hem dit nooit met straightdraws of AJ doen dus wat nog overblijft zijn flushdraws die gehit hebben. Al kan dit ook een blockbet zijn met QK ofzo maar zou ik niet echt goed vinden aangezien die vaak zal geraised worden en er 3 diamonds liggen. Kzou dus gewoon callen om hopelijk het board te zien pairen.
      Als het niet pairt bekijk ik zijn betsize river...
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      flop gewoon groter raisen , door je miniraise kom je in een zeer vervelende spot op de turn.
      Ik zou gewoon callen , denk niet dat ie ooit een toppair doorbarrelt op de river dus daar kan je behind checken (of zelfs nog heel kleine vbet maken gezien ik hem geen ch-raise line zie nemen met een flush)
      als board pairt dan heb je obv nuts :)