25c/50c QQ te agressief?

• samni
      samni
      Bronze
      Speel ik mijn queens hier vanaf de turn te agressief? Had precies het gevoel dat ik iets eerder op de rem moest gaan staan, uit schrik voor een riverraise check ik hier behind, wat wellicht ook fout is?

$0.25/$0.50 Limit Holdem
      PokerStars
      10 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG IAMCAUBOY ($10.90)
      UTG+1 hugornohug ($15.65)
      UTG+2 Toimi_H ($23.95)
      MP1 Strandläufer ($4.90)
      MP2 donjuanmt ($5)
      MP3 jinchi80 ($7.85)
      CO LESSTATT ($25.10)
      BTN Samni ($9.70)
      SB canazei ($11.10)
      BB antns ($5.65)

Pre-Flop: (1.4 SB, 10 players) Samni is BTN Q:diamond: Q:club:
      1 fold, hugornohug raises, 3 folds, jinchi80 calls, 1 fold, Samni 3-bets, 1 fold, antns calls, hugornohug calls, jinchi80 calls

Flop: 5:club: 2:club: Q:spade: (12.4 SB, 4 players)
      antns bets, hugornohug calls, jinchi80 calls, Samni raises, antns calls, hugornohug calls, jinchi80 calls

Turn: 4:club: (10.2 BB, 4 players)
      antns checks, hugornohug bets, 1 fold, Samni raises, antns folds, hugornohug 3-bets, Samni calls

River: A:diamond: (16.2 BB, 2 players)
      hugornohug checks, Samni checks

Final Pot: 16.2 BB
  • 3 antwoorden
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      Call op de turn na zijn 3bet vind ik goed. Je wilt nu eigenlijk downcallen.

Als hij de river checkt lijkt het mij dat je nog wel kan betten omdat hij hier flushes en straights altijd wel door zou betten lijkt mij.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Wederom met Wesley eens ;) .

Je hebt trips dus om dan te gaan callen op turn lijkt me erg weak. Hij gaat reraisen dan moet je wel uitkijken (wat je ook doet) maar opgeven kan zeker niet aangezien je outs naar FH of quads hebt.

Na zijn check op river zet ik hem niet vaak op een straat of flush maar goed ik ken zijn imago niet, wat dit een beetje goed? Zo nee dan gooi ik er ook zeker een bet tegenaan!!
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Je moet de turn sowieso raisen om te protecten tegen draws en je ligt hier vaak genoeg nog voor. Daarnaast heb je altijd nog 10 outs. Nu je ge-3bet wordt moet je enkel nog downcallen omdat hij dan toch wel vaak een flush gaat hebben.

Op de river checked hij op de A. Dit gaat soms wel een c/r met een flush zijn. Het hangt er dus een beetje van af hoe hij verder speelt. Tegen TAGs kan je hier denk ik beter behind checken (de line duidt heel erg op c/r namelijk), maar tegen onbekende tegenstanders zou ik op dit limiet bet/call spelen omdat je toch een sterke hand hebt.